Atentie!...stai departe!

 Pentru publicarea informatiilor de pe "deealoca.blogspot.com" pe alte site-uri, trebuie precizate sursa şi linkul spre aceasta. Imaginile pot fi preluate doar cu acordul autorului.

vineri, 30 ianuarie 2009

Bye bye!

Astazi plec.In sfarsit sunt pe deplin fericita.Da,bine,plec numai pentru o noapte,dar ce conteaza...plec,ma relaxez,ma duc la concert(logic) si stau cat mai departe de aceasta harababura ce ma inconjoara in Bucuresti.....care sper sa nu apara si acolo.
Asadar am terminnat cu plansul,stresul si nervii (pe care oricum nu prea am voie sa mi-i fac,deci "le multumesc" celor care ma enerveaza zi de zi,si tin la sanatatea mea....daca ar fi fost ei in locul meu,probabil ar fi fost morti de mult) si am terminat si cu sarcasmul.....si mi-am revenit commplet.....sunt din nou aceiasi Deea care mereu rade si mereu e fericita,orice ar fi.De ce?Pentru ca asa sunt eu in realitate,pentru ca am ceva ce unii nu au: poate nu sunt matura,sau un geniu in devenire......insa sunt fericita!Da,am o fericire in suflet pe care nu multi o poseda.....si de asta ma simt cea mai mandra!
Plec.Pitesti here I come.....pentru a 2-a oara! Bye bye Bucuresti!

5 aberatii:

Anca G. spunea...

have fun!
mama ce frumos suna: "plec sa ma relaxez...la concert":)))

deea spunea...

Da,sunetule...se pare ca urarile tale au avut un efect uimitor...m-am simtit extrem de bine.Chiar am fost pe deplin fericita si chiar m-am simtit mai genial ca niciodata....A fost fun sa merg si singura cu trenul....palpitant si foarte,foarte misto!
Acum m-am intors :((:((:((....insa,de-abea astept sa mai plec....si deja am mai aflat asa de niste locatii....pe care le ador! :D:D

Poe spunea...

Mi-ai amintit de Rev cand l-ai speriat pe saracul Rocker...:)) "PITESTI!!!" =))

La revedere,tabara draga,la revedere,noi plecam...! :))

Poe spunea...

Si George inca il omoara pe Ion cu SAPA!!!!

;))

deea spunea...

Da,Poe..are ceva orasul asta de ma atrage....vezi,am fost de 2 ori in Pitesti si de obicei nu mi-as fi riscat pielea sa merg de 2 ori in acealsi oras(cred)....dar e karma chestie...
...acum faza cu SAPA merge....pt ca.in Pitesti au cantat CU SAPA!!!! :x :x

Trimiteți un comentariu

Hai uimeste-ma....