Atentie!...stai departe!

 Pentru publicarea informatiilor de pe "deealoca.blogspot.com" pe alte site-uri, trebuie precizate sursa şi linkul spre aceasta. Imaginile pot fi preluate doar cu acordul autorului.

duminică, 4 ianuarie 2009

Invitatie.....

7:15- trantesc telefonul,dau cu perna in ceas..insa zgomotul asurzitor care nu ma lasa sa ma odihnesc nu se opreste.Pe secunda ce trece,zgomotul ma surzeste parca si mai mult,iar capul parca imi explodeaza.Lumina soarelui incearca sa-mi lumineze fata insa eu nu vreau acest lucru,vreau doar sa zac si sa nu-mi amintesc de ce s-a intamplat aseara...insa fara sa vreau,imaginile trec fugitiv prin mintea mea:.....bar....tigari....cocktail...bere....vin...o canapea neagra si o rochie pe jos....STOP!Dau pernele si cearceaful la o parte....si simt cum totul se invarte cu mine.Zgomotul s-a oprit si e liniste.....ce vad prima oara?Canapeaua neagra si rochia de pe jos.
Ma ridic din pat si ma tarasc cu greu pana la masauta din mijlocul camerei.Primul instict?Iau ceasca de cafea si beau din ea......cafeaua e de ieri,insa nu conteaza.....numai conteaza nimic.Imi aprind o tigara....(sunt surprinsa de faptul ca mai am tigari) si ajung pana la usa de la intrare unde ma asteaptau mii si mii de plicuri.Ma intreb de ce?Duminica nu vine posta...numai daca......ma uit la calendarul de pe perete cu un singur ochi si vad 22 mai....fuck,e luni!
9:23- Inca sunt pe jos si ma straduiesc sa-mi citesc corespondenta.Am baut restul de cafea si am fumat 4 tigari insa capul inca ma doare.
Ziare,ziare,facturi,facturi....ooooo,factura mea de la Visa.....ma rog,trecem peste.Rascolesc si rascolesc,pana cand dau de un plic.Imi mai aprind o tigara...situatia nu mi se pare una buna....insa,imi este indiferent..desfac plicul si citesc...o invitatie?POFTIM?Singurele invitatii pe care le-am primit vreodata intr-o zi de luni la ora 7 dimineata au fost de la cei de la banca care ma „rugau frumos” sa ma misc o data sa-mi platesc facturile.Bine,se pare ca aceasta nu era acel tip de invitatie.....era o.....nunta??
Ma tarasc pana in bucatarie si apuc telefonul.Ma chinui sa formez numarul si ma rog sa nu-l fi format gresit...in acest timp tigara zacea pe covor,pregatita sa de-a foc umilei mele case.
Ocupat!La dracu’!
Ma asez din nou pe jos si ridic tigara.Ma tarasc mai departe de hartia suspecta care inca zacea langa mine.Ma uit in jur.Nu se poate....si atunci,realizez.
Toata viata am fost persoana care nu isi mai amintea.Am fost persoana care isi gasea rochia aruncata pe jos si se trezea intr-un tricou necunoscut.Am fost inconjurata de prieteni,de bautura,tutun...si nu in ultimul rand de multi si multi „prieteni de-o noapte”.Toata viata am primit „invitatii” la banca.......si acum?Acum primesc invitatie la o nunta.....nu,mai rau,primesc invitatie la acea nunta.
11:06- stau pe buna si confidenta mea canapea din piele si inca incerc sa procesez ideea.Nu mi-am strans lucrurile...singurul lucru pe care l-am facut a fost sa-mi iau o scrumiera si o sticla de vin.Da,e 11 dimineata si beau vin.....judecati-ma....daca nu voi,poate aceasta invitatie,aceasta hartie care tocmai m-a anuntat ca cel mai mare fustangiu din lume se insoara!
Sunt suparata?Nu.Poate doar revoltata,poate doar socata....bine,foarte socata.De ce?Pentru ca am aceasta invitatie la nunta lui langa mine si tricoul lui este inca pe mine......
Am fost un cadou frumos si am terminat..iar in acest moment imi multumesc ca am o memorie proasta datorita alcoolului si un semineu!

18 aberatii:

Anonim spunea...

te-am visat aseara, desi nu erai tu fizic. dar stiu sigur ca pe tine te-am visat. iar apoi m-am trezit sa merg la scoala. desci probabil nu era chiar aseara ...

Anonim spunea...

Sa inteleg ca asta e un preview din ce o sa fie pe la 20-25 de ani,nu?:)) Abia astept :)) Pikchiu, macar tu ai visat-o pe ea...eu am ajuns sa-l visez pe ....ot,nevasta-sa, copiii si tooot familionul:)) Ce e rau in asta? Nu-s fanaaaa!!! Adica,I like their music...dar NU pe el :| =))

deea spunea...

@pikchiu: wow,deci..cumva m-ai visat...mah sper ca aveam un rol pozitiv in visul tau :P:P
@poe: da maaa,cum sa IL visezi tu mai mult decat mine...eee lasa,la mine e mai mult pe viu si asta conteaza cel mai mult :P:P:P

Anonim spunea...

da, pai... erai perdonaju principal intr-un fel. ala pozitiv :)) erai ca de obicei, intr-o noua escapada sa-l vezi live :)

Anonim spunea...

ah, doamne zici ca ma impiedic de taste...
personaju*

deea spunea...

aaaa...atunci visu' a fost genial!...imi place cum visezi :P:P:P

Anonim spunea...

bai,bai,bai,gata cu visele :-)) eu visez in fiecare noapte cu subsemnatul,si chiar daca as vrea,nu pot sa spun ca m-am saturat pentru ca nu e asa:))

deea spunea...

@mei: ha sa-ti zic un secret:.....nu esti singura si nici yo nu ma satur :P:P
....aku in legatura cu "invitatia" mea..iti dai seaama cat de groaznic sa primesti o invitatie la nunta unuia cu care ai fost cu o seara in urma si nu numai?...nu era bun vinu ala,trebuia o tequila ceva :)):))

Anonim spunea...

ooo da >:) tequila sounds good for me.vreun amestec pe-acolo care te-a facut sa lesini pe jumatate la concert ? /:) ,de-acum vom vorbi prin comentarii :(

deea spunea...

Da maaa,e si asta ceva,ar fi bine si daca as avea timp sa mai postez ceva nou pe aici..de-abea imi iau liber 2 minute sa scriu un comm!
Deci da,tequila era mai buna....iti dai seama in ce depresie eram cand tricoul ala era pe mine(in fantezie normal) si yo mai trebuia sa merg si la nunta lui.
Te rog nu imi mai amintii de amestecul ala....de fapt era tequila cu bere si frisca...berea cu frisca nu prea au mers...si mi-am promis,eu mie asa,ca nu mai fac faze de genu' la concertele Vita....dar cine se tine de promisiune...:)):))...

Anonim spunea...

:)):)) ooo dar iti voi aminti ^_^ because i'm evil >:) .respecta promisiunea baaaai.sa-ti mai spun ceva?iubitul despot e in juriu pentru preselectiile d la eurovision la romania :)

Anonim spunea...

lolza! a reinceput heurovizionu' manca-ti-as? :))

Anonim spunea...

:)) da ba manca-ti-ai =))

deea spunea...

oooo..e in juriu la eurovision?Hmmm....suspect,nu prea il vad in juriu....adica ma rog....si deci faptele,da am fost la pitesti asta-vara....hai k sti mei :P:P:P
VREAU SA PLEEEEC DIN BUCURESTI,DIN NOU :d:d:d CAT MAI CURAND :d:d

Anonim spunea...

Si vii la mine,nu? :)

Poe spunea...

AM CAALC!!! =)) Ok,I feel sooo much fuckin' better now :X Totusi,am ajuns sa visez ca merg si prin cimitire cu tine ca sa ajungem la concerte vdv =)) Esti culmea :)) Dar noi te iubim exact asa cum esti :X

deea spunea...

@mei: nu stiu dak vin la tine,poate doar sa vin sa te iau sa mergem in alta parte...iti surade?
@poe: am invatat un lucru valoros la psihologie: din emotii (am avut emotii la primul concert Vita) se nasc sentimentele(apoi ma devenit obsedata sa ajung la fiecare concert pentru ca incepeam sa simt ceva) si din sentimente se naste pasiunea(rezulta ca acum sunt pasionata de ei) :P:P:P

Anonim spunea...

Ooooh ,da, imi surade :-))))

Trimiteți un comentariu

Hai uimeste-ma....