Atentie!...stai departe!

 Pentru publicarea informatiilor de pe "deealoca.blogspot.com" pe alte site-uri, trebuie precizate sursa şi linkul spre aceasta. Imaginile pot fi preluate doar cu acordul autorului.

duminică, 18 ianuarie 2009

Perfectiune!

Nu ma consider perfecta,dar sunt!

De ce?

Pentru ca nu am obiceiuri proaste,stiu cand si cum sa actionez…si ma comport impecabil.

In mintea mea,exista o scara care ajunge la cuvantul „perfecta” si mai am cateva trepte de urcat….asa ca sunt pe drumul cel bun.

Am un apartament cu doua camere,pus la punct si orgnizat.Indiferent de situatie,lucrurile nu sunt imprastiate si totul este strans si pus la locul lui.

Lucrez cateva ore pe zi.Nu am foarte multi bani,insa ma descurc si sunt mandra de cunostintele mele.

Distractie?

Sa nu va ganditi ca nu ma distrez,ba da ma distrez: vorbesc la telefon putin(sa nu platesc foarte mult) si mai imi vizitez matusa.Cu celelalte rude nu prea ma inteleg atat de bine….ei nu cunosc esenta vietii! Ce?Nu am timp….trebuie sa am totul organizat in fiecare clipa!

Nu prea stiu sa gatesc,insa mai imi mai permit sa ies in oras sau sa mananc pe la,cele cateva persoane care imi mai inteleg punctul de vedere….foarte corect,de altfel!

Nu am animale de casa…nu am timp sa am gija de ele si apoi,lasa par peste tot si strica totul…..Am considerat de mic copil animalele,murdare!

Da,locuiesc singura.Parintii mei au murit.Casa cea mare am vandut-o,iar masina…s-a dus si ea de mult!

A?Relatii….nu,in cazul meu nu merg relatiile…nimeni nu este capabil de a ma intelege….asadar,excursiile in strainatate au devenit singurele mele cai de a ma elibera de toti cei din jurul meu…..a,si asta mai este o cale de distractie!

Daca sunt fericita?Normal.Mai imi lipsesc doar cateva trepte pentru a atinge perfectiunea,de ce nu as fi fericita?Sunt mandra de mine si foarte foarte inteligenta,am vazut aproape toata lumea si cu toate astea am capacitatea de a simtii si mila pentru cei de langa mine…..gen,pentru nepoata mea,care nu va ajunge nimeni in aceasta viata…..

…..si da,este posibil sa ai asa o viata perfecta ca a mea…..



P.S: ….si da frate,persoana asta exista….va puteti imagina?

13 aberatii:

Anonim spunea...

Da,intr-un fel imi pot imagina ... :P I want more

deea spunea...

mah e bine ca iti poti imagina....vrei mai mult de atat?Adik vrei o poersoana mai naspa de atat? :O:O...wow nu stiu daca se poate....
...stai calma mah k o sa vorbim si O SA NE VEDEM ceea ce e si mai important :P:P:P...nu te panica! :P:P:P

Poe spunea...

Exista asa ceva? Hai frate,nici eu nu-s in halul ala :))Doamneee:))

deea spunea...

da poe exista.....si sti despre cine e vorba.....:)) :))....o mai ti minte pe daniela? =))

Anonim spunea...

Nu bre,vreau literatura :) ca-mi place :P

Anonim spunea...

baaa aveti grija ca pe mine ma cheama si daniela :)) deea,deea,confuzionalus

Anonim spunea...

Cum ar fi un vampir destept
? ...se apropie,si cand sa te muste : hmmm diametrul gatului tau este de ... cm =))

deea spunea...

=)) =))...stai linistia mei ca nu e vorba de tine,god,niciodata.....este o ruda mai indepartata....adica nepoata din povestioara sunt eu....:)):))

Anonim spunea...

OMG la naiba-n puii mei :D

Anonim spunea...

si ai vrea sa fii ca ea? pare fericita desi stiga din toti rarunchii ca e. de obiCEI CEI care fac astfel nu prea sunt. tot ce nu-mi place la ea e faza cu animalele. de multe ori noi suntem mai murdari decat ele.
ah, nu am somn. adica am da'...scoala. noapte buna deea. poate ajungi si tu ca ea. macar la faza cu calatoriile :)

deea spunea...

Nu,doamne fereste....am pus povestioara la persoana 1 ca sa o pot scrie mai repede si sa fie mai "personala" ca tot ceea ce scriu pe aici.....Nu,nu vreau sa fiu ca ea...doamne,e ingrozitoare,rea,parsiva,mincinoasa,o sa moara singura in apartamentul ala si o s-o gaseasca vecinii peste cateva zile putrezita acolo....yo i-am mai spus ca asta se va intampla...insa in ochii ei inspir numai mila :)):))

Anonim spunea...

vezi, totusi nu e lipsita de sentimente :))
guess what? tocmai am vazut "visare" la teve :)

deea spunea...

..da,pe de-o parte ai dreptate :P:P:P
...arhhhh...am pierdut visare :O:O:O....eeee,mai am si zile cand imi pica capul de pe umeri si I need sleep :P:P

Trimiteți un comentariu

Hai uimeste-ma....