Atentie!...stai departe!

 Pentru publicarea informatiilor de pe "deealoca.blogspot.com" pe alte site-uri, trebuie precizate sursa şi linkul spre aceasta. Imaginile pot fi preluate doar cu acordul autorului.

duminică, 25 ianuarie 2009

Temeri....

De curand am sesizat ca Andreea din Buzau,mi-a trimis o leapsa.Da,da,stiu ca sunt cam lenesa si nu prea vreau sa fac lepsele...dar pentru asta chiar am dispozitia necesara!
Acum,va trebuii sa recunosc,intr-un mod oficial de ce mi-e cel mai frica pe aceasta lume.....si daca stau sa ma gandesc sunt multe lucruri de care ma tem:

1.Mi-e foarte frica de singuratate.Traiesc cu senzatia ca ma voi trezii,candva si voi vedea ca sunt singura!

2.A inceput sa-mi fie din ce in ce mai teama de verbul "a te atasa" pentru ca de cele mai multe ori primesc lovituri puternice de la cei de care ma atasez

3.Mi-e teama de adevar(in unele situatii) si atunci il ascund,ca sa-mi fac viata mai frumoasa!

4.Mi-e frica de gaste...le urasc si se pare ca si ele ma urasc pe mine.Asadar daca vreti sa ma traumatizati,faceti-mi cadou o gasca!....gluma

5.Mi-e frica de ura celorlalti...pentru ca ma doare!

6......si bine da,mi-e teama de moarte.M-a ocolit de cateva ori si ma tem ca la un moment dat ma va nimeii din plin!

Cred ca astea ar fi singurele mele temeri....sau poate astea sunt singurele pe care le realizez in acest moment.
Fiecarei persoane ii este frica de ceva.....asa ca va invit sa va "eliberati" temerile(bineinteles cei care vor sa ia leapsa,mai departe) :P:P

4 aberatii:

Anonim spunea...

paradoxal, mie imi e teama ca nu o sa mor decat pe la saptezeci, optzeci de ani, desi mi-ar ajunge 55 de veri peste cap.

deea spunea...

hai maaa....e mai bine sa mori atunci decat la 50 de ani.E bine sa ai o viata lunga dar mai ales frumoasa!...plus ca am impresia ca oricui ii e frica de moarte!

Anonim spunea...

Daca n-ai temeri,nu esti om :)) Iau si eu leapsa :P

deea spunea...

...da poe,dar totusi sa nu exageram cu temerile...si totusi unele sunt chiar urate!
Foarte bine,ia leapsa...te invit chiar!

Trimiteți un comentariu

Hai uimeste-ma....