Atentie!...stai departe!

 Pentru publicarea informatiilor de pe "deealoca.blogspot.com" pe alte site-uri, trebuie precizate sursa şi linkul spre aceasta. Imaginile pot fi preluate doar cu acordul autorului.

miercuri, 21 ianuarie 2009

Si....e sarita de pe fix!


Red Blonde-Nu am cu cine


Si...am ascultat si eu melodiile de la Eurovision.......si...am ramas ca anul trecut: masca!
Nu am putut numara ce nu-mi place......de fapt nu am putut numara nici ce-mi place.Toate melodiile imi sunt neutre....asadar daca o sa ne calificam,daca o sa castigam sau daca o sa patim la fel ca anul trecut,deja nu imi mai pasa.....am ajuns si eu sa fiu neutra.
De ce am postat mai sus melodia respectiva?Pentru ca e sarita de pe fix.....si seamana foarte mult cu...mine. Nu va speriati,am zis ca seamana cu mine,nu cu Eurovisionul!
Well,in concluzie,sa nu fiu prea cruda:daca e sa pierdem,sunt obisnuita.....iar daca e sa castigam "bravo Romania!".....(in sfarsit)......
...totusi ce e bine,e ca am gasit o melodie care mai seamana ceva cu mine!

7 aberatii:

Anonim spunea...

cu tine,huh?eu aveam o piesa care semana mai bine cu tine :P:P:P

deea spunea...

mah...si yo stiu o gramada de piese care seamana cu mine.....numai ca acum trebuia sa evidentiez acest lucru pentru ca piesa e si romaneasca...si de obicei in piesele astea romanesti si kinky nu ma regasesc...adica nu prea semanam intre noi,asa :P:P:P

Anonim spunea...

nu semanam intre noi ? :))

Anonim spunea...

Cred ca asta e singura piesa cat de cat ok de la Eurovision...ma rog, daca vrei iti dau milioane de piese care seamana cu tine, dezaxate de pe orbita :))

Anca G. spunea...

mi-e frica sa sustin piesa si nu vreau sa o las sa-mi intre prea tare pe sub piele ( desi a intrat deja ), pentru ca stiu ca nu o sa fie ea cea care ne va reprezenta la Moscova si o sa-mi para rau pentru ea...
romani..

Eram sigura ca o sa-ti placa;)

deea spunea...

@mei:...da mah....ma erferam la mine si la o piesa,adik yo si o piesa romaneasca nu prea semanm asa....e fraza cu skepsis...(ca stiu ca-ti place cuv) :)):))
@poe: mah mai stiu si yo piese care seamana cu mine,dar din astea de limba noastra gasesc mai rar,in afara de cele de la Vita in care ma regasesc,in fiecare cate putin :P:P
@sunetul: mah si yo sunt cam constienta de faptul ca nu o sa ne reprezinte piesa asta.....dar la naiba,dak e sa ne placa,ne place asa cum e sau asa cum va ajunge ea(sper sa nu ajunga la vre-un cos de gunoi)
aaaa...erai sigura ca o sa-mi placa....?...incepi sa-mi patrunzi in suflet :D..e bine!

deea spunea...

*refeream
*pe limba noastra
...si scuzati-mi greselile....oboseala!

Trimiteți un comentariu

Hai uimeste-ma....