Atentie!...stai departe!

 Pentru publicarea informatiilor de pe "deealoca.blogspot.com" pe alte site-uri, trebuie precizate sursa şi linkul spre aceasta. Imaginile pot fi preluate doar cu acordul autorului.

luni, 12 ianuarie 2009

Ce si cum intelegem?

Am terminat.Am terminat anul 2008 si am inceput un nou an de mult.Cum?La fel.Nimic nu s-a schimbat la mine.Adica?Adica minciunile nu au incetat si am intrat in noul an cu multe si multe minciuni;tigarile nu s-au oprit si mi-am fumat ultima tigara pe 2008 si am inceput si prima tigara pe 2009; energizantele si cafelele nu au stat prea departe de mine si au inceput sa „curga” una dupa alta,iar alcoolul nu a stat nici el prea departe de mine cu tot cu operatia mea...de care numai vreau sa mentionez atat de mult in acest an....cu toate ca au grija altii sa-mi aminteasca non-stop de acest lucru.
Trecand peste toate evenimentele la care am asistat in ultima vreme,am ajuns din nou la mii si mii de intrebari.....vedeti?Nici intrebarile nu m-au abandonat in acest an.
Inca din prima zi a anului,am inceput sa ascult mii si mii de povesti despre familia mea si toti cei ce fac parte din ea.La ce concluzie am ajuns?La aceeasi.Nu ma incadrez si nimeni nu prea ma vrea incadrata.Totusi daca fac multe prostii si nimeni nu ma intelege,de ce mama,care nici ea nu se mai straduieste de la o vreme sa ma inteleaga nu ar spune niciodata „imi e rusine cu tine”?Imi reproseaza ce e drept......oho,si reprosurile curg si curg gramada....insa nu o vad si stiu ca nu o vad bine,zicand „nu ma intereseaza de fiica-mea” sau „imi e rusine cu ea”.
Nu fac parte dintr-o familie perfecta,nu fac parte din genul acela de familii care sunt foarte unite si nu au secrete unii fata de ceilalti,insa azi am realizat ca poate e mai bine asa.....poate familiile perfecte intr-adevar au si dezavantaje,poate ca nu au forta necesara de a rezista marilor evolutii sau poate ca le este mult prea frica sa nu destrame tot ceea ce au.
Daca tot ceea ce-am spus despre familii,despre relatia dintre membrii familiei este adevarat atunci eu si toti cei ca mine de ce incepem sa iubim si sa ne atasam mult prea mult de persoane pe care de-abea le cunoastem si de ce nu incercam sa ne apropiem mai mult de familia noastra?Sunt intr-adevar constienta ca familia frumoasa si fericita nnumai poate fi recuperata sau doar ma mint singura ca sa pot acoperii alte greseli de-ale mele?Inteleg intr-adevar toata aceasta harababura despre familii?Ce inteleg mai exact?
Daca ma afund in relatii,daca imi schimb iubiti ca pe pantofi(oooo si credeti-ma am o gramada de pantofi) atunnci sunt o persoana care va ramane tot restul vietii ei cu amintiri neplacute in ceea ce priveste viata privata?De ce nu pot sa transform totul intr-o relatie frumoasa si irecuperabila?Asta vreau sa fac insa nu stiu cum.....asta incearca sa faca subconstientul meu de multa si multa vreme...de cand a descoperit cata iubire port pentru alte si alte persoane care nu au nici o legatura cu mine....insa pe care eu i-am strans extrem de aproape de mine.
Se observa ca suntem dezorientati in viata......ca nu stim cateodata incotro sa o apucam....o familie unita si fericita ne ajuta in aceste situatii?La aceasta intrebare nu am cum sa raspund.....insa pe parcurs am descoperit ca singurii care ne ajutam suntem noi insinte,singurii care ne stricam relatiile,care ne despartim si suferim,suntem tot noi insine.....si se pare ca e mai bine sa ne obisnuim din timp…e mai bine sa fim pregatiti din timp.
Totusi,oricat de multe as scrie aici,oricat de multe as intreba sau as marturisii.....vom fi vreodata siguri ca am inteles bine?Vom fi vreodata siguri de: ce si cum intelegem?

7 aberatii:

Poe spunea...

La dracu'...eu emreu am zis ca-s adoptata :)) Probabil ca o familie perfecta te indruma si-ti da sfaturi cand nu mai stii ce sa faci si pe unde s-o iei, insa cum noi am ajuns ultimele cand Dumnezeu impartea familiile,ne-am ales cu...aceste persoane,ca sa nu le zic altfel. :D Familia ta oricum e muult mai buna decat a mea [in primul rand e mai mica:))]Si sa stii ca mamei tale nu-i e deloc rusine cu tine...n-are cum:)) Face asa doar pentru ca e genul ala care exagereaza mereu si se ingrijoreaza de 766496477649674986435353 de ori mai mult decat ar trebui:P Tata 2, pe scurt :)) Macar a ta e mai prostuta si poti sa o minti oricum si oricand, eu am de-a face cu reincarnarea lui Hitler 8-|....so bye bye lies :-< Priveste [artea buna...Ne ai pe noi,copii la fel de denaturati ca si tine,care te intelegem si suntem acolo sa-ti dam o tigaie-n cap cand nu mai stii pe ce planeta te afli :D. Me <3 you! >:D< :">

Poe spunea...

mereu*,la naiba-n puii mei!

Anonim spunea...

Iti place Mircea Solcanu,Poe,aaa? :-))

Poe spunea...

Doar cand fac misto de el ;)) :D Stiu,stiu,sa-mi fie rusine ;;) :">

Anonim spunea...

Rusine? Ai vazut ce palpitatii avea cand a fost reportaju' cu salvamaru' ?

deea spunea...

@poe: da,poate familia perfecta iti da sfaturi dar poate familia perfecta te si inhiba si nu te lasa sa vezi anumite realitati.Am inceput sa accept lucrurile asa cum sunt..chiar toate lucrurile,si in privinta mamei....well,ma bucura gandul ca are incredere in mine,insa ma intristeaza faptul ca nu este sigura de ceea ce pot eu sa fac...cred ca si tu esti cam in aceeasi situatie dar cu mai putina incredere!
In orice caz,este clar ca nu vom sti niciodata de ce lucruri suntem convinsi si de care nu prea suntem,insa ce este cert si suta la suta sigur este ca intotdeauna ma voi putea trezii dimineata si voi putea apela la prietenii adevarati,cei care nu ma tachineaza,nu ma judeca....cei care ma accepta asa cum sunt!
@mei: imi place asa conversatia ta cu poe p'aici....vrei sa o iau si pe ea la Pitesti?Va fi cam greu...crede-ma :P:P:P

Anonim spunea...

nu cred ca ar vrea,e prea mult roz pe-aici =))

Trimiteți un comentariu

Hai uimeste-ma....