Atentie!...stai departe!

 Pentru publicarea informatiilor de pe "deealoca.blogspot.com" pe alte site-uri, trebuie precizate sursa şi linkul spre aceasta. Imaginile pot fi preluate doar cu acordul autorului.

sâmbătă, 10 ianuarie 2009

Rutina!

Da,am inceput si eu zilele de rutina.Dupa o vacanta de 3 luni,nu era exact ceea ce imi doream...insa,bare-mi acum,experimentez si fac ceva util.....sau nu....in opinia mea.

Oare de ce am inceput sa ma refer la rutina,dintr-o data,gandindu-ma la toate modurile posibile ale ei insa dand un singur exemplu,concret?Ei bine,pentru ca,am mai aflat un lucru ce m-a pus pe ganduri.

Vorbind in fiecare zi despre non-relatia mea si aducandu-se vorba despre acest lucru....am stat sa ma concentrez mai cu atentie,asupra unei rutine-relatii.Oare si acest lucru il mai presupun relatiile esuate?

Daca profa’ mea de romana are dreptate,si o pura presupunere dintr-un roman este adevarata?Daca intr-adevar termenii de monogam si poligam exista?Asta inseamna ca niciodata nu vom putea schimba relatiile si sentimentele.....si ca femeia,orice s-ar intampla este monogama,adica isi are sentimentele si prioritatiile bine conturate...iar barbatul este poligam,adica nu isi poate clarifica niciodata lucrurile precizate mai sus.Suntem cu totii nebuni?Sunt eu nebuna si nu accept anumite adevaruri sau viata este pur si simplu de neschimbat?

Intr-una din zile,timp in care mi-au venit si mai multe intrebari in cap,am mai realizat ca in viata,fiecare se „muleaza” dupa fiecare,sau dupa anumite locatii.Adica?Adica am inceput sa ma intreb daca o femeie complet normala plecata ani si ani intr-o tara straina s-a schimbat atat de mult si a devenit atat de rece datorita locului si oamenilor sau tot viata,relatiile..poate si rutina sunt de vina si de aceasta data?

Din ce am aflat,mi-am dat seama ca rutina ne schimba...poate sa ne faca mai rai,mai buni sau mai insensibili....insa,este clar,ca nu este sanatos sa cadem in aceasta capcana,fie ca suntem singuri,fie ca nu...asadar acea monogomie sau poligomie se poate schimba daca vrem acest lucru?Daca da de ce ma tot uit in jurul meu si nu vad nimic nou?Poate nu ma uit cu atentie.....

Sunt constienta ca suntem etichetati diferit,fie ca vrem sau fie ca nu si mai stiu si ca ne putem modela dupa anumite persoane sau locuri....totusi,asta nu inseamna,din nou,o rutina ce nu vrem sa o vedem?

Daca eu accept non-relatia in care sunt implicata de ani de zile,ma „modelez” dupa persoanele pe care le iubesc si care sunt in jurul meu,sunt monogama...as zice doar pe jumatate,atunci nu sunt intr-o continua rutina cu sufletul meu?Bine,acum sunt intr-o si mai mare dilema....

Am ajuns candva la un sfarsit,am ajuns sa vad ceea ce nu am crezut ca voi vedea niciodata,si anume: situatii si oameni de care imi pasa,oameni care ma fac sa sufar,dar de care imi pasa,o non-relatie de care imi pasa.Totusi,e bine sa-mi pese atat de mult?Oare nu si acest interes al meu m-a impins spre rutina?

Am pus intrebari despre tot ceea ce-am simtit in neinregula,am combinat totul cu aceasta rutina,pentru ca fara sa vreau tot acolo ajungeam...asadar,cu ce se „mananca” acest cuvant simplu?Are vre-o semnificatie clara,atat in viata mea cat si in vietile altora?Daca da,care este aceea si de ce nu o descoperim?...si totusi daca nu,atunci inseamna ca in toate domeniile suntem cu adevarat speciali si imprevizibili.

Orice s-ar intampla si oricum ne-am simtii in orice zi....nu ma voi oprii niciodata din a ma intreba: ne traim viata (intr-un fel sau altul) intr-o continua rutina si nu ne dam seama?

15 aberatii:

Anonim spunea...

"ultima noapte de dragoste, intaia noapte de razboi" ?

Anca G. spunea...

Oricât de mult am blama bărbatul, nici femeia nu este prin excelenţă monogamă. Că în general îşi pune mai multe probleme, "filozofrază", se gândeşte uneori la consecinţe, asta e adevărat. Foarte adevărat. Totul depinde de personalitatea omului.
A, şi de rutină este foarte uşor să scapi ;) Pe-asta am învăţat-o de la fosta mea profesoară de desen...Fie şi numai un gând te poate elibera. Totul e să vezi lucrurile dintr-o altă perspectivă...

Poe spunea...

Chestia cu monogamia la femei si poligamia la barbati am discutat-o noi in tramvai...remember?:)) E o chestie primitiva, uitata prin genele noastre :D Pe scurt,e cu skepsis! :)) Oricum,cine-i mai intelege pe baieti? Nu eu! :)) Si mai da-o naibii de rutina! Vin concertele :> :D

deea spunea...

@pikchiu:...eee,ceva prin zona aia
@sunetule: da,intr-adevar si femeia isi pune destule probleme....insa bare-mi ea este mai ordonata si stie ce,cum si cand face.
Incerc sa vad lucrurile dintr-o alta perspectiva,insa am momente in care totul mi se pare o mare rutina...si orice am face...si ma gandesc ca poate este real ceea ce se petrece si se intampla fara ca noi sa ne dam seama.
@poe:...frate poe,lasa genele ca numai ai cum sa ti cont de ele in ziua de azi...e imposibil,lumea a evoluat gandeste si se comporta altfel,vrea altceva.....deci clar numai ai cum sa te intorci in trecut...nu are rost!

worsakeend spunea...

nimeni,fie "muiere'fie "mascul",nu o sa fie loial toata viata unei singure pers...chiar si in cand poti insela..si unde mai e iubirea aia mare de genu 'oo sa te iubesc toata viata'..
deci pe scurt..barbatul are organul impricinuit sa dea la "peste"
femeiea este pestele..acum na,depinde de fiecare specie de "peste"cum gandeste,si care ii sunt limitele..Si nu uita,doar un gay nu se gandeste 90%din timp sa cum sa o faca,nu ma blamez din cauza asta..nu e vina noastra..doar genele sunt de vina:p

Anonim spunea...

ahaaaaaaaaaa.deci nu vrei sa intri pe mess,tradatoareo =))

Anonim spunea...

@poe - pana si concertele astea devin o rutina :D

Poe spunea...

@pikchiu: Asta e adevarat:)). Am fost doar la 2 concerte VdV si deja m-am plictisit de ele...dar pentru Deea sunt o rutina placuta :D Si fiecare concert probabil are ceva nou pentru ea...:-?? :D

deea spunea...

@worsak: genele voastre au ajuns o rutina de mult...probabil si genele noastre,asdar suferim de monogomie si voi de poligomie,si nu putem schimba lucrurile...sau daca [utem sa le schimbam ne e lene...si daca iubim si nu vrem sa ne demonstram este tot probabil din cauza plictiselei si starii de rutina!....deci,totul se leaga :D
@mei: nu intru pe mess k imi ia mult,doar deschid calcul verific putin lucrurile si am plecat...vezi?esti monogama..esti calculata in privinta mess-ului :P:P:P
@pikchiu: da,concertele pot devenii o rutina,Vita poate devenii o rutina si accept ca sunt bagata pana in gat in aceste lucruri pe care le-am facut de mii si mii de ori,insa poe are dreptate,este ceva placut si totodata diferit,starea este diferita,asdar se indeparteaza de cuvantul-rutina... si nu vreau sa schimb lucrurile frumoase din viata mea....pentru ca sunt putine :P:P:P
@poe: wow,in sfarsit intelegi experimentul "fiecare concert e nou pentru mine si diferit"?...wow,poate lumea incepe sa inteleaga situatia si din exterior...sau nu?...sau poate numai tu :P:P:P

Anonim spunea...

=)) ma voi abtine de la limba romana si language,so,nu-s monogama,doar tanjesc dupa un minut de vorba cu cineva normal :) :P

deea spunea...

...sa mai scap eu de stres si o sa vina si momentele alea,don't worry....ma bucur ca ma consideri normala...esti sigura ca sunt? :)):))....mai am niste nelamuriri in privinta mea oricum :)):))
...esti monogama,crede-ma...e o presupunere buna aceasta...toate suntem asa iontr-un fel sau altul....luand aceasta afirmatie ca pe o precizie sau nu :)):))

Poe spunea...

E cu skepsis...Remember de reclama aia :)) Fire?Filmeaza in baie?Unde dracu's ma astia ca nu inteleg! =))

deea spunea...

DAR...RECLAMAAAAAA.....SI SUNT CHIAR 2.....:x:x:x

Anonim spunea...

te consider mai mult decat normala..:P:P in sensul bun :-))

Anonim spunea...

Daca si tie iti merge messengeru' cu viteza melcului in coma,intra pe net si da search cu web messenger :) same thing,numai ca nu poti sa trimiti chestii

Trimiteți un comentariu

Hai uimeste-ma....