Atentie!...stai departe!

 Pentru publicarea informatiilor de pe "deealoca.blogspot.com" pe alte site-uri, trebuie precizate sursa şi linkul spre aceasta. Imaginile pot fi preluate doar cu acordul autorului.

sâmbătă, 3 mai 2008

Nu uita niciodata...cine esti

Dupa o revenire spectaculoasa dintr-un moment de liniste.Dupa un gand straniu pe care l-am avut intr-o zi.....mi-am adus aminte brusc de....mine.
De ce mi-am adus aminte de mine?De ce ma uitasem in trecut,undeva departe?Din cauza a tot ceea ce am trait,a tot ceea ce am spus si am facut gresit sau nu.
Vrand,nevrand am ajuns sa fug cu disperare de tot,am ajuns sa tac si sa inghit,sa numai bat pe nimeni pentru ca este absurda,mincinoasa si stearsa...am ajuns aici,in momentul in care spun STOP!
Ma va oprii asta sa numai fiu EU?Ma va oprii semaforul sa numai trec pe rosu sau ma va oprii mama sa numai zbier,si sa numai imi spun parerea pe fata?
Daca am sa uit vreodata tot ceea ce am facut,pentru cine si pentru ce....daca am sa vreau sa sterg amintirile sau am sa vreau sa ma reintorc in timp....cineva sa apara in fata mea sa-mi dea o palma sa ma trezesc la realitate...cineva,oricine sa imi arate ca nu e bne sa uiti,nu e bine sa fugi sau sa te arunci intr-o mare involburata de ganduri.
Chiar daca nu stau sa ma gandesc in fiecare zi la mine si ma gandesc la altii....brusc,azi mi-am amintit ca nu e bine ce fac(de fapt nu prea e bine nimic din tot ceea ce fac) insa ca un sfat prietenesc sau nu(luati-l cum vreti) incercati sa realizati ca nu trebuie sa uiti niciodata...cine esti!!

0 aberatii:

Trimiteți un comentariu

Hai uimeste-ma....