Atentie!...stai departe!

 Pentru publicarea informatiilor de pe "deealoca.blogspot.com" pe alte site-uri, trebuie precizate sursa şi linkul spre aceasta. Imaginile pot fi preluate doar cu acordul autorului.

joi, 29 mai 2008

Visare





Am sa continui cu "Visare".....melodia mea de suflet care trezeste in mine cele mai ascunse sentimente pentru cele mai ascunse persoane.
Cum am descoperit visare?.....atat de tarziu cum mi-am descoperit si visele si unele sentimente.
In afara de mesajul pe care il transmit versurile si anume acela de rugaminte si iertare,in afara de sentimentul de iubire care este imposibil de neobservat,pentru mine "visare" presupune mai mult decat o dorinta de disperare......in mine se nasc amintiri si iubiri de mult apuse si ratate sau dorite foarte mult in acest moment al vietii mele.
"Stinge lumina si aprinde-ma" este partea care ma emotioneaza cel mai mult...de ce?Pentru ca in mintea mea,lumina apare si diaspare,nimeni nu stie exact ce este si ca sa fie stinsa definitiv cu ajutorul iubirii.....asta,este destul de greu...
Cu totii ar trebuii sa uitam,sa stam pentru o vreme si doar sa privim,sa ne punem unul in locul celuilalt si sa lasam tot ce e inutil de-o parte......sa uitam visele si sa traim realitatea(cateodata fiind necesar)

0 aberatii:

Trimiteți un comentariu

Hai uimeste-ma....