Atentie!...stai departe!

 Pentru publicarea informatiilor de pe "deealoca.blogspot.com" pe alte site-uri, trebuie precizate sursa şi linkul spre aceasta. Imaginile pot fi preluate doar cu acordul autorului.

marți, 27 mai 2008

Atentie,cad......motoarele???



Duminica,25 mai......m-am ridicat din pat cu un singur gand „nu vreau sa dau nenorocitul de examen”.

Pe parcursul celor 2 ore cat am stat acasa si m-am fatait,mi-am adus aminte de cel mai important aspect al zilei de duminica:CONCERT VITA DE VIE!!!

Cu toate ca nu eram foarte sigura de ce se va intampla dupa experienta de saptamana trecuta din Hard Rock Cafe,unde s-a intamplat.....nimic,am decis ca merita inca o cearta cu mama si inca mii de telefoane cu mesajul „UND ESTI?CAND VII ACASA?”

Am plecat de acasa in jur de ora 2 si ceva,am ajuns in fata intrarii si am tot asteptat..in zadar,asa ca m-am carat la examen.Am stat ca pe ace din cauza unei ore gen 20:10 in loc de 16 cand trebuia sa intru eu...dar,am avut noroc si am scapat repede.

Am alergat de la institut pana la motoare si am ajuns...lume?Doamne....jumatate din fosta generala,jumatate din liceu si alte mii de persoane cunoscute.Ingrozitor,pentru ca trebuia sa incerci sa stai cu toata lumea si bineinteles nu aveai cum.

De la 5 pana la 7....am pierdut vremea cu cateva persoane...pana a mai aparut alta lume cunoscuta.

Pe la 7 a inceput Coma si am reusit sa intru in fata calcand in picioare miile de persoane care erau acolo...nu exagerez,la un momentdat nu se mai dadea voie sa intrii pe motoare...deci,nebunie totala.

Nu sunt mare fan Coma,dar mai ascult,asa ca am mai dat din cap timp de o ora sau cat au cantat.

Intre timp l-am vazut pe Despot :X:X:X,care era cu Toma(extrem de scump :X:X:X) si care ne-a zambit(Mie si lu’ Zmonky-fetele populare).Apoi l-am vazut si pe Pupe care,normal,ne-a zambit si el.....intr-un final am vazut pe toata lumea(chiar si pe unele persoane pe care nu vroiam sa le vad......lumea care a fost acolo,stie la cine ma refer).

A inceput Vita in jur de 19:30 sau mai tarziu....si eu alaturi de echipaj am inceput sa facem(ce stim noi mai bine)...POGO!!!

Avand in vedere privirile suspecte care ne atinteau din tote partile,noi am continuat nebunia si nu ne-a pasat,pana cand s-a oprit jocul......de ce?Din cazua nenorocitelor de motoare care nu prea sunt facute pentru concerte rock....si asa a aparut directoarea pe scena care i-a smuls microfonul lui Despot sa ne transmita un mesaj de bun-venit „DECI,VB SERIOS,DACA MAI SARE CINEVA,CADE TAVANU!!”

Foarte „incantata” de aceasta idee,nu am mai sarit,totusi,dar am continuat sa dau din cap(era Totata,cum naiba sa nu dau din cap?)

Dupa multele melodii de „liniste si pace”,trebuia sa vina basul si cu toba mare,insa nu se putea canta...deoarece „CADE TAVANUL”....asa ca atat Vita cat si noi am renuntat la idee si ne-am deplasat spre bar,baie,iesire......unde a vazut fiecare cu ochii.

Eu cu Zmonky ne-am deplasat spre bar sa luam un suc,fetele nu mai stiau nici ele unde sunt,Despot a trecut pe langa mine si nu am sesizat(UNDE DRACU’ MA UITAM???).

Sa inchei mai repede?Bun....la sfarsit,am coborat si am urcat in viteza 4 etaje ca sa pot sa mai vad pe cineva.Intr-un final pe motoare l-am gasit din nou,si am gasit-o si pe Andreea pe care am crezut ca am pierdut-o si nu am salutat-o....dar,am avut noroc.

Am ajuns acasa in jur de ora 10 si ceva,am fost fugarita de tipi pastilati si beti morti,m-am certat cu tata de data asta pe aceiasi tema.....ei sunt satuli de Vita de Vie iar eu sunt mai innebunita dupa ei de fiecare data mai mult.

Concluzia:

-nu ma mai duc la concerte rock pe motoare......CADE TAVANU!!

-nu am sa mai trimit mesaje gen „imi distrugeti viata” parintilor

-Cea mai importanta concluzie:AM SA MINT SI MAI MULT SI AM SA FUG DE ACASA SA AJUNG LA FIECARE CONCERT VITA DE VIE.......de ce?Sunt nebuna,ii iubesc,am o viata de trait.....asadar,am sa fac tot ce imi sta in putinta sa fiu fericita!!!

0 aberatii:

Trimiteți un comentariu

Hai uimeste-ma....