Atentie!...stai departe!

 Pentru publicarea informatiilor de pe "deealoca.blogspot.com" pe alte site-uri, trebuie precizate sursa şi linkul spre aceasta. Imaginile pot fi preluate doar cu acordul autorului.

sâmbătă, 17 mai 2008

Daca va spun....nu o sa va vina sa credeti....nici mie nu imi vine sa cred!!!

Ziua de sambata 17 mai....a inceput foarte de dimineata,cand am fost nevoita sa ma dau jos din pat din cauza telefoanelor care tot sunau in semn sa ma trezesc.

Am plecat de acasa pe la 8 si m-am dus la cursuri la spana,unde am tot murit de plictiseala,numarand minutele pana cand o sa ma intalnesc cu Zmonky si o sa mergem la concert.

Pe la ora 3,dupa ce m-am plimbat jumatate de oras,dau de Zmonky pe la TNB,si o luam tot in fata,adica pe drumul „unde vedem cu ochii” pentru ca pana la 5 cand incepea concertul mai era mult.

Ne-am invartit o gramada pe la Piata Revolutiei,am ajuns in apropiera concertului la o terasa unde am incercat sa stam civilizat la o masa sa bem un suc....dar nu,a trebuit sa fim date afara pentru ca TREBUIA NEAPARAT SA LUAM SI CINA....(cina la ora 3 dupa-masa,asa ziceau ei).Intr-un final ne-am catarat pe un zid intr-un parc vis-a-vis de terasa unde puteam sa stam fara sa ne zica nimeni nimic.Am baut suc,si am tot ras..asta pana cand la un moment dat il vedem pe DESPOT :x :x :x....care se uita la noi si ne face cu mana :X :X.

Trecand peste partea in care vroiam sa caut un loc sa ma arunc in cap,pentru ca tot radeam si tremuram de fericire...am continuat sa stam acolo,fara sa ne miscam si doar privind cum DESPOT se duce la terasa de unde ne-a dat pe noi afara si se aseaza la o masa de unde noi puteam sa-L vedem(eee...soarta).

Noi ne tot uitam si DESPOT a inceput sa se uite la noi.....pana cand ne-a facut semn sa ne ducem la masa......Numai stiam ce sa zicem,am zbughit-o de pe zidul ala si am intrat inauntru,bineinteles ca lumea „prietenoasa” de la intrare iarasi ne-a intrebat ce cautam.....eeee,da.....acum trebuia sa le dam si explicatii dupa ce ca ne gonisera.

Ne-am asezat la masa...eram zmonky,yo si DESPOT..si de aici am inceput sa vorbim....despre mine si Deva....despre ce muzica mai ascultam etc,etc ,etc....a trecut timpul atat de repede si EL a plecat dar noi am ramas cu Sorin si Pupe care erau foarte tari,bineinteles nici nu ma indoiam.

A inceput concertul,Vita a cantat putin.....dar pentru noi ce mai conta,am stat la masa cu ei,am baut si bere si le-am dat si alora peste nas ca tot am stat la terasa lor.

Zmonky intrase si ea in coma dupa ce yo eram de mult in acel stadiu,pentru ca facuse poza cu Andrei de la Megastar...bine si yo am facut poza cu el.....dar ea era incredibil de happy,cum eram si yo ca am stat la masa cu DESPOT....

Dupa ce a plecat Vita,ne-am dus dupa ei caci eu trebuia sa ma simt implinita si sa multumesc pt.bere si asta am facut,am zis „pa” si ei au plecat la Sibiu,in timp ce yo si blonda mea am mers pe strada...nu,nu linistite,tipand,urland,alergand.....crizandu-ne si tot spunand „NU IMI VINE SA CRED!”....pana am ajuns la metrou si am plecat acasa.

Ce va fi maine?Maine va fi Hard Rock Cafe,din nou restaurantul nu foarte iubit de mine,dar din nou concert (lung de data asta) Vita de Vie....si poate cine stie....din nou cu ei la masa(sper sa avem si norocul asta,din nou).

In final,sunt complet socata,complet in coma si tot negand ce s-a intamplat..pentru ca pur si simplu a fost prea GENIAL,prea FANTASTIC.......si credeti-ma pe cuvant!!

0 aberatii:

Trimiteți un comentariu

Hai uimeste-ma....