Atentie!...stai departe!

 Pentru publicarea informatiilor de pe "deealoca.blogspot.com" pe alte site-uri, trebuie precizate sursa şi linkul spre aceasta. Imaginile pot fi preluate doar cu acordul autorului.

sâmbătă, 10 mai 2008

Bucuresti-Deva....pt.Vita de Vie!!

Dupa ce,pe zi ce trece am realizat din ce in ce mai mult ca nu am nici o sansa sa mai imi revad iubirea pana pe 25 mai...m-am gandit sa fac ceva,ce numai un adevarat nebun ar putea face..sa fug de acasa,si sa plec la.....Deva,unde urma sa aiba loc pe data de 9 mai concert VdV.

Zis si facut,am inceput sa mint inca de joi..si am reusit sa o conving pe mama ca am un "proiect" foarte important de facut la romana si trebuie neaparat sa dorm la o buna prietena de-a mea,de vineri seara pana sambata dimineata.

Vineri,9 mai la ora 9:42 eram in tren spre Deva,sa zic ca bine insotita...M-am dat cu capul de pereti timp de 9 ore dar intr-un final am ajuns in Deva,unde imediat am inceput sa caut ca o disperata pub-ul unde va avea loc concertul.L-am gasit destul de repede si am inceput imediat sa vorbesc cu lumea din jur....si asa tin sa mentionez ca lumea din Deva este extrem de prietenoasa si de comunicativa si vorbeste cu tine chiar daca nu te cunoaste,ceea ce m-a surprins extrem de tare pt.ca in Bucuresti nu prea se intampla asa ceva.

Nici nu am apucat sa termin fraza cu "DA,AM VENIT DE LA BUCURESTI PT.VITA" k in fata mea apare EL.....si am ramas foarte fixata in Pamant,strangand foarte tare cutia cu Red Bull si incercand sa respir...doar incercand.

L-am tot urmarit cu privirea peste tot unde se ducea si simteam ca a sesizat...eeee,am stat si la repetitiile de sunet ca ajunsesem foarte devreme.....mi-a zambit o data,inca o data cand eram cu berea in mana si bineinteles la concert cand observa cum urlu fiecare vers de la fiecare melodie....stiu,ca adora chestia asta.


Sa spun mai multe despre Fischer's Pub,pub-ul foarte mic din Deva cu o scena de 2/2 si cu,cateva mese asemanatoare cu cele din Fire...cu o sonorizare foarte buna si cu bautura ieftina...dar cel mai important,plin de lume buna si foarte nebuna.

Pe timpul concertului,compania mea nu o ducea foarte bine,pentru ca sesizase ca pogo-ul nu e treaba lui....asa ca eu am ajuns sa ma enervez foarte tare pe aia din spatele meu si sa fac foarte urat,primind si laude de la lumea din jurul meu "esti tare frateeee!!".

Spre sfarsit tin sa mentionez ca imi pare foarte rau pentru baietii din grupul VdV care vroiau sa mai estompeze pogo-ul si care au primit mii de pumni in spate de la mine....din greseala,sincer.Tin sa mai spun ca am stat 6 ore aiurea prin Deva,din care 3 le-am petrecut in gara,stand pe niste scari si inghetand de frig(in adevaratul sens al cuv)

Bineinteles ca la sfarsitul concertului am fugit dupa EL,pe strada sa fac poza doar EU si EL.....am facut-o si pe asta...eram atat de fericita...pentru ca depasisem cu bine crizele mele de coma DESPOTica(asa m-a cunoscut mai bine lumea din pub),II furasem multe zambete...la un momentdat a vrut sa imi dea si hanoracul LUI negru si pufos...dar probabil si-a adus aminte ca nu o sa-l mai primeasca inapoi......dar,serios,Il dadeam inapoi ;)) ;)) :X :X.

Deci,pe scurt....am indurat ore de mers cu trenu,ore de stat in gara in frig la minus grade...dar,NU REGRET NIMIC...AM FACUT TOATE ASTEA PT VITA DE VIE :X :X :X...si as mai repeta acest circuit sau oricare altul,in orice moment...


2 aberatii:

Poe spunea...

Ba,deci yo te stiu nebuna de cand te-am cunoscut acum 87648648647 de secole,da' chiar nu credeam ca o faci si pe asta :)) Foarte tare frate! Si puteai sa ii ciordesti hanoracul...Da' tot n-are farmec..stii de ce? Pentru ca NU L-AI PUPAT!!! Hahahaha :))Daca faci si asta chiar esti tare :>

Da' yo oricum te iubesc si sper sa nu innebunesti de la Despot:D

(>^_^)><(^_^<)

deea spunea...

Da....chiar dak ii luam hanoracu mi-l lua andreea...deci nu mergea...lasa pupatu k mai am ocazii nu eram destul de beata de data asta,de fapt chiar eram in regula...din nefericire...aaaaa...da nu am scris knd m-a atins pe cap k am venit cu capu in fata si el a vneit cu mana pe capul meu :X :X

Trimiteți un comentariu

Hai uimeste-ma....