Atentie!...stai departe!

 Pentru publicarea informatiilor de pe "deealoca.blogspot.com" pe alte site-uri, trebuie precizate sursa şi linkul spre aceasta. Imaginile pot fi preluate doar cu acordul autorului.

joi, 8 mai 2008

„Concert” de n-am ce face!!

Ingrozita de faptul ca a inceput o noua saptamana,de fapt mai mult ingrozita ca a inceput scoala si observand ca nu prea se face nimic pe la ore,m-am gandit exact in ziua de luni,sa plec,sa ma duc departe,numai sa nu stau intre cei patru pereti ai clasei.

La ultimele 3 ore,satula si extrem de plictisita,m-am carat...cica,spre casa...dar nu am ajuns acasa bineinteles,caci in drum spre metrou,primesc un telefon de la my boyfriend(wow,pot sa zic si yo o data asta) cu o melodie ciudata pe fundal......mi-am dat seama imediat,undeva,era concert.

M-am decis imediat si am plecat spre concert,pregatita sa vad ce ciudatenii voi gasii acolo....cica „5 mai ziua barbatului”...mda,distractia lor...sa stea pe un scaun sa manance mici sa bea bere si sa le apara tot timpul in fata o tipa buna,sa isi clateasca privirile.

Tin sa recunosc ca locul era destul de dragutz amenajat,numai ca lumea era proasta si fara chef de muzica de calitate.

Pe la al nu stiu catelea litru de bere deja ma luase o ameteala subita si de atunci am inceput sa topai si yo pe muzica ingrozitoare de acolo.....numai vreau sa imi amintesc.

Cert este ca pe la 7 si ceva m-am gandi sa ma intorc acasa,asa cum putem yo pe 5 carari,caci altfel mama va turba de furie.

M-am trezit a doua zi de dimineata,zi in care trebuia sa dau una din cele mai grele teze dn semestru.....dar asta mi-a venit in cap de-abea marti si nu luni,asa cum era bine.Ma rog,a doua zi,am realizat cat am baut,cat am topait(cum am putut face asta?) si cat am mai tipat pe acolo.....am realizat ca a fost o distractie de „n-am ce face”....a fost ceva spontan si totodata ceva trist,afland mai tarziu ca inainte sa apar yo acolo,a cantat si Vita de Vie :(( :(( :((..dar in fine,sa nu mai imi amintesc asta.

Mai pe scurt,a fost clar o distractie din inconstienta si clar un „concert” de n-am ce face....dar......in viata trebuie sa trec prin toate!!

0 aberatii:

Trimiteți un comentariu

Hai uimeste-ma....