Atentie!...stai departe!

 Pentru publicarea informatiilor de pe "deealoca.blogspot.com" pe alte site-uri, trebuie precizate sursa şi linkul spre aceasta. Imaginile pot fi preluate doar cu acordul autorului.

sâmbătă, 24 mai 2008

Sugestii interpretative....



De unde mi-a venit mie aceasta idee?In ce zi din luna m-am trezit cu aceasta fraza in cap?Foarte simplu in momentul in care eram obosita,nervoasa si fara chef......cum?Dintr-o discutie tampita cu.....cineva.

Dupa ce vineri dimineata m-am trezit cu noaptea in cap cu o singura dorinta in minte „sa se termine o data examenul si sa plec acasa” am decis sa mai pierd vremea prin marele Bucuresti alaturi de multa lume.

La un momentdat am realizat ca tot ceea ce mi se spune,toate sfaturile care se invart in jurul meu..sunt niste simple sugestii.Sunt niste simple idei pe care mi le afirma anumite persoane din dorinta de a ma schimba.EU sa ma schimb?Niciodata,nu va faceti griji.....insa lumea din jurul meu isi doreste acest lucru?De ce?Poate ca stiu dar sincer..nu ma intereseaza.

Asa mi-a venit in cap ideea....ce sunt sugestiile mai exact?Un tip de sfaturi stim cu totii ca sunt.....dar mai exact,ce reprezinta pentru noi toti?

In cazul meu nimic,in unele momente..avand in vedere ca nu prea tin cont de sfaturi,sugestii ce or fi ele...de ce?Din cauza firii mele explozive si incredibil de incapatanate.Insa,in general,sugestiile valoreaza ceva?Le asculta cineva sau sunt doar niste fraze sterse care ar fi trebuit sa dispara de multa vreme?

Am analizat apoi,rapid,verbul „a interpreta”,si m-am oprit asupra lui pentru ca mi-am dat seama de mult ca tot ceea ce se vorbeste de bine sau de rau este interpretat de fiecare persoana intr-un stil anume.Nu am sa mai pun intrebarea prosteasca „de ce?” pe care am tendinta sa o folosesc non-stop pentru ca sunt satula sa ma intreb pe mine insami de lucrurile gresite sau nu care exista.

In viata,am cunoscut,insa,o gramada de lume....lume foarte buna,foarte sincera,foarte sugestiva.....si lume foarte nebuna,acel gen „imi bag picioarele”.Pe parcurs am realizat ce gen sunt eu...adica daca sunt cazul 1 su cazul 2..insa nu m-am putut decide...si atunci am realizat ca sunt o simbioza ciudata intre lumea sugestiva si nebuna.

Ce imi spun mie persoanl sugestiile interpretative?Imi transmit un gand de vorbe fara rost....vorbe care nu ar mai trebuii sa existe pentru ca oricum sunt luate si trecute prin masina mintii de catre toata lumea.

Am sa uit momentele in care si EU sugeram si inca mai fac asta si in care altii interpretau total gresit....de ce am sa uit acum?Pentru ca numai are rost sa ma enervez....numai are rost sa realizez ca tot ceea ce se intampla,are loc numai din cauza noastra.

Totusi,cand ne uitam in gol,cand mergem pe strada cu muzica la maxim,cand mancam si chiar si atunci cand dormim..suntem interpretati..de altii sau chiar de noi insine.

Daca am sa inchei fara un sfarsit...daca am sa inchid acum intr-o colivie toate gandurile mele...ce voi sugera?Sau mai degraba zis ce voi interpreta?

Nu sunt total convinsa de aceatsa existenta a acestor vorbe,practic sterse si nesemnificative...dar,oare de ce am dat EU peste ele intr-un moment atat de critic?

Exista sau nu sugestiile interpretative?Sunt vorbe aruncate in vant cum am EU impresia sau sunt nebuna?Le-ati descoperit si voi,candva,undeva?...atunci continuati sa le treceti cu vederea....

2 aberatii:

Zmonky spunea...

Chiar daca nu am citit tot ce ai scris,totul depinde de influentabilitatea fiecaruia.Si tu nu faci decat sa afirmi ca nu faci parte din valurile integrate in marea in care traim,valurile care pur si simplu navigheaza stinghere dupa felul in care plutesc celelalte valuri care le inconjoara...O mare mica,cuprinsa intr-o galeata minuscula intr-un univers ticsit de galeti...Iar eu lansez acum un nou val minuscul...Te iubesc.:)

deea spunea...

si yo te iubesc zmonky....
mai pe scurt tot ce am scris are legatura cu faptul ca tot ceea ce se vorbeste este interpretat de fiecare om in subconstientul lui....clar si la obiect :P:P:P

Trimiteți un comentariu

Hai uimeste-ma....