Atentie!...stai departe!

 Pentru publicarea informatiilor de pe "deealoca.blogspot.com" pe alte site-uri, trebuie precizate sursa şi linkul spre aceasta. Imaginile pot fi preluate doar cu acordul autorului.

joi, 15 mai 2008

Bla,bla,bla....sa se termine o data!!

Din nou,pe acelasi scaun,la acelasi calculator,in aceiasi sala mica,in podul liceului....
Din nou asteptand sa se sune dracu' o data sa pot sa dau nenorocita aia de teza si sa pot sa plec respirand usor...acasa....(cu toate ca nu imi este asa dor de casa,tin sa recunosc)...
Mai am 5 minute,de fapt cred ca mai sunt vre-o 10 minute in care va trebuii sa ma linistesc,gandindu-ma ca se va termina,voi pleca acasa......(bun,vad ca numai acasa imi este gandul..ce ciudat...)
Totusi mai am o zi,mai am o zi de vineri in care va trebuii sa trec dincolo de poarta liceului,gandindu-ma ca vor mai trece multe ore pana cand se va termina....In schimb abea astept ziua de sambata si bineinteles ziua de duminica,cand voi avea din nou "posibilitatea" sa mint(asta numai sambata) ca sa pot sa fug la concert.....de fapt,la concerte...
Am ratat posibilitatea de a-L privii din nou.....ieri..si asta tot din cauza timpului....nu,gresesc,mai precis din cauza parintilor.....(oare cand o sa scap de ei?)
Imi rod unghiile de nerabdare...vreau sa se sune,vreau sa vina ziua de sambata,ziua de duminica...vreau sa se termine,vreau sa zbier,sa-L vad,sa beau,sa fac ca toate alea......FANTASTIC,S-A SUNAT...pot sa ma duc sa dau teza,pot sa scap si apoi pot sa urlu sau mai am o alternativa...pot sa ma duc acum "sa caut un loc sa ma arunc in cap"

1 aberatii:

Zmonky spunea...

You pretend it doesn't bother you,but you just want to explode...8->

Trimiteți un comentariu

Hai uimeste-ma....