Atentie!...stai departe!

 Pentru publicarea informatiilor de pe "deealoca.blogspot.com" pe alte site-uri, trebuie precizate sursa şi linkul spre aceasta. Imaginile pot fi preluate doar cu acordul autorului.

marți, 27 mai 2008

Praf de stele




De ce am inceput cu praf de stele?Ce imi inspira mie praf de stele?
Astea sunt intrebari cheie si pentru mine.....
Inainte sa cad in extazul "Vita de Vie" ,inainte sa ascult pentru prima data "Praf de stele" eram total dezlipita de lumea in care traiesc(nu ca acum as fi cu picioarele pe Pamant tot timpul,dar e un inceput)
In momentele mele in care am chef pe bune sa ascult muzica,adica am chef sa ascult fiecare cuvant si fiecare virgula din melodii,incep sa realizez fiecare semnificatie a melodiilor in cazul meu.
Ce am descoperit de curand in legatura cu aceasta piesa?Am descoperit ca imi aduce aminte de o gramada de lucruri,imi aduce aminte de prieteni pe care i-am avut si i-am pierdut fie din vina mea sau a lor....imi aduce aminte de foste petreceri,excursii unde ma simteam bine alaturi de persoanele care acum numai dau nici un telefon.
Mi-am dat seama ca totul se spulbera......dar nu-i nimic,pentru ca orice sfarsit e un nou inceput!!

0 aberatii:

Trimiteți un comentariu

Hai uimeste-ma....