Atentie!...stai departe!

 Pentru publicarea informatiilor de pe "deealoca.blogspot.com" pe alte site-uri, trebuie precizate sursa şi linkul spre aceasta. Imaginile pot fi preluate doar cu acordul autorului.

vineri, 30 mai 2008

Pub,restaurant....acum si cafenea!!



Dupa ce era sa ma prabusesc duminica la motoare alaturi de Vita de Vie,m-am gandit ca nu fusese de ajuns...ceva lipsea,mai lipsea niste zbenguiala pentru ca energia care pulseaza in mine tot timpul este prea multa si nu o mai pot controla.

Gandindu-ma foarte bine ce voi face joi pe 5 in Suburbia,avand in vedere faptul ca certurile cu mama pe tema concertelor nu se mai termina....am dat din grseala peste o alta data de concert....29 mai.

Primul meu tipat de ajutor a constat intr-un cuvant „FUCK!!!”.

Dupa nopti nedormite si mii de situatii intoarse pe toate partile pentru a reusii sa ajung si in cafenea...m-am linistit si am gandit pozitiv „Am fost pana in Deva...nu am sa reusesc sa ma duc pana in parcul Tineretului?C’mon”

Am plecat de acasa joi dimineata si m-am plimbat tot orasul datorita faptului ca nu aveam chef de scoala.Am ajuns in Tineretului pe la 8 si i-am spus mamei(din nou) ca dorm la o alta prietena pentru un alt „proiect” foarte important(cam cat o sa mai tina faza cu proiectele,oare?hmmm..).

Trebuia sa ma intalnesc cu Maria la 8:30 in fata cafenelei,insa eu am decis sa intru inauntru si sa stau la repetitiile de sunet.Am cunoscut-o pe Miruna(tipa care a cantat in Suburbia de ziua lui Adrian),pe Bogdana(prietena ei de care auzisem de pe blogul Andreei),pe Anca si George(doua persoane foarte de treaba).M-am intalnit din nou cu Ioana si Andreea cu care am comunicat prima oara in Pta.Revolutiei si cu care ma vad la fiecare concert VdV.

Nu am avut probleme cu intrarea,avand in vedere ca trebuia doar sa comandam ceva,totul a fost ok.

Cum e Cafeneaua Actorilor?Pai...e foarte dragutza,nu arata ca Hard Rock Cafe,din fericire,e mult mai simpla si te face sa te simti mai comod.Bineinteles,lumea o frecventeaza ca sa manance si sa bea un pahar de ceva pe malul lacului,nici de cum ca sa dea din cap pe VdV,dar....acesta este doar un detaliu.

Ce am mai facut acolo?Le-am zambit tuturor,am vb.cu Andreea(impresara) si cu Despot :X:X:X....am urlat fiecare vers de la fiecare melodie pana nu am mai putut sa respir;era sa fiu strangulata de cateva ori cu firul de la microfonul lui Despot:X:X(dar nu ma suparam);am fugit din cafenea 5 km mai departe ca sa vorbesc la telefon cu mama(sper ca nu m-a filmat nimeni,eram foarte penala),am topait,am ras si m-am distrat de minune(daca se facea si Pogo,chiar ca numai aveam de ce sa comentez....dar de’ e cafenea totusi)

S-a terminat in jur de 11,sa zic si atunci am plecat cu totii.....ce am facut eu?Normal ca nu m-am dus acasa si m-am dus sa dorm la Maria.

A doua zi am plecat moarta de somn spre scoala,cu cafeaua in metrou.

Am ajuns acasa foarte linistita de parca nu s-a intanplat nimic,nu am aratat nici un semn cum ca n-as fi fost acasa la nu stiu cine pentru nu stiu ce chestie....totusi,tin sa mentionez ca sunt satula de atata incurcatura si atatea minciuni,dar din pacate nu am ce face.

5 iunie-Suburbia....se aud zvonuri cum ca va fi o noapte senzationala.....si mai aud si eu un zvon....cum ca am sa ma intorc a doua zi dimineata acasa nicidecum imediat dupa concert.

Sincer,dupa cate prostii am facut,dupa cat de mult am riscat increderea parintilor mei in mine,nu mai conteaza nimic......Vita de Vie sa fie oriunde ca vin si eu dupa ei!!:X:X:X

0 aberatii:

Trimiteți un comentariu

Hai uimeste-ma....