Atentie!...stai departe!

 Pentru publicarea informatiilor de pe "deealoca.blogspot.com" pe alte site-uri, trebuie precizate sursa şi linkul spre aceasta. Imaginile pot fi preluate doar cu acordul autorului.

sâmbătă, 28 iunie 2008

I love...Targoviste!!



Vineri,27 iunie,m-am trezit brusc,tipand "azi plec la Targoviste"!!
Mi-am strans lucrurile necesare foarte repde,am chemat-o pe Poe la mine,ca acoperire si asa am lasat acasa mesajul "ma duc sa dorm la o prietena,aici foarte aproape"
Am ajuns la gara pe la 13 si imediat m-am intalnit cu Miruna,Andra(sora ei) si Bogdana... cu care prima oara am comunicat la sfarsitul lui mai si iata ca acum mergeam impreuna la Targoviste.
Am luat bilete si am mers 2 ore cu un tren persoanl,destul de dubios dar in compartiment am dat de lume ok(am putut sa respir usurata).
Ajunse la destinatie,ne-am despartit,iar eu cu Bogdana am decis sa pierdem vremea prin oras pana cand incepea concertul.Ne-am gandit sa intrebam lumea(foarte putina) de pe strada cum ajungem la "Serbarile Timisoreana"....dar fara sa ne dam seama am inceput sa ne lovim de indicii.
Cum e la Targoviste?E mult mai racoare decat in Bucuresti,festivalurile de bere au bere mult mai ieftina,lumea e foarte putina si e foarte multa liniste....dar in principiu e foarte dragut,cel putin asa mi s-a parut mie.
Fata de piata Constitutiei sau piata Revolutiei din Bucuresti,acea piata din Targoviste era foarte mica,insa avea ceva in plus,era foarte atent amenajata si mi s-a parut un loc foarte primitor.
Am luat-o pe Bogdana de mana si am ajuns in fata scenei unde VdV era la probele de sunet.Am vazut-o pe Andreea,foarte bine acompaniata de Andrei :X:X si am salutat-o....in rest,toata trupa era pe scena,insa asta nu m-a impiedicat sa vorbesc cu Despot....bine,de fapt el a inceput sa vorbeasca cu mine... :X:X:X
Ne-am mai invartit ceva vreme pe acolo pana cand am luat o masa de unde puteam sa vedem perfect tot ceea ce se petrecea...si am tot observat pana cand Despot s-a dus sa isi ia o bere pe care a asezat-o pe masa noastra...:X:X...ceea ce nu credeam ca se va mai putea intampla dupa experienta mea unica de pe 17 mai din Pta.Revolutiei.
Iata cum in acel moment in care Bogdana era si ea foarte mirata,mi-a picat din cer o intrebare esentiala pentru noi in acea zi insa nefolositoare in acel moment..."da' noi cu ce ne intoarcem?".....si nu,nu mi-a raspuns Bogdana,mi-a raspuns Despot care ne-a zis ca exista posibilitatea sa plecam cu duba rosie a trupei,adica cu duba rosie care transporta instrumentele trupei.
Foarte fericite in acel moment pentru ca trenurile nu erau sigure si autocarele erau scumpe,am continuat sa ne bucuram de moment si de priveliste pana cand ne-am mutat pem jos in fata scenei lipite de gard.
Pe la 9 fara ceva au poposit pe scena niste baieti in deschiderea concertului VdV...care sincer nu stiu ce au cantat,pentru ca timp de o ora am fost ocupata sa fug 5 km mai departe de piata ca sa vorbesc cu mama la telefon,am fost oupata,aproape sa lesin cand l-am vazut pe my boyfriend in spatele meu si cand mi-a zis ca a venit ca sa stea 10 minute si apoi sa plece.
9:30 in sfarsit pe scena Vita,in sfarsit concert in aer liber cu multe,multe,multe, piese de interpretat si eu de fredonat.
Am topait,am urlat,am dat din cap,am filmat,am facut si poze si bineinteles ca m-am si enervat din cauza unui boschetar care numai pleca dracu' de acolo(la inceput unu,mai incolo 2....pe urma au plecat,cand deja eu eram cu nervii la Pamant).
La sfarsit,am ajuns in spatele scenei unde milioane de oameni vroiau sa ia autograf de la Despot(avand in vedere ca nu canta atat de des pe acolo....sa zicem ca ii inteleg) iar eu,Bogdana si Miruna incercam sa ajungem la Andreea.
Am scapat din imbulzeala de oameni si am descoperit ca o sa plecam cu duba,cu Tinerete(am aflat ca il cheama Vali),cel care e non-stop atent la toate detaliile din timpul concertelor.
In jur de ora 12 dupa ce conversatiile s-au terminat si toata lumea a plecat,ne-am despartit si noi de Targoviste si am poposit in Bucuresti pe la ora 1.
De la studio,mai precis din piata 1 mai am luat-o usor pe jos toate 3 pana la victoriei...cand am realizat ca trebuia sa fi spus sa ne fi lasat la Pta.Unirii sau Romana,de undeva de unde puteam sa ajungem peste tot mai repede.
Ne-am dat cu pumnii in cap si am facut comanda de un taxi,care ne-a dus acasa la Miruna destul de repede.
Pe la 2:30 inca mai radeam si inca mai povesteam.....toate astea pana la 3,cand am cedat si am adormit.
M-am trezit cu greu la ora 6 si am mers ca un zomby pe strada...moarta de somn.M-am despartit de Bogdana la Unirii si m-am dus sa beau ceva(cafea sau Red Bull).
La ora 7:30 ma puteati gasii stand pe o banca vis-a-vis de magazinul Unirea,mancand o gogoasa si band o cafea,iar pe la 8 am ajuns acasa si am inceput sa dezvolt "acele povesti" pe care le-am trait eu.
Sincer,am fost cat pe ce sa fiu prinsa dar nu mi-a pasat....eram convinsa ca o sa ajung la Targoviste si am ajuns....s-au intamplat lucruri fantastice si as mai fugii de 4000 de ori ca sa se mai intample,macar,o data!
Am cunoscut oameni noi,m-am bucurat de toate acele momente,m-am distrat dar m-am si enervat(doar putin).....lasand la o parte gropile care m-au tot impiedicat sa ma bucur si mai mult....a fost minunat si nu am crezut niciodata ca o sa pot spune...I love TARGOVISTE!!

6 aberatii:

Anca G. spunea...

Îţi zic cu mâna pe inima...nu cred că există vreun om mai norocos ca tine în viaţă...Cred că e extraordinar să ajungi la toate concertele trupei tale preferate :) What a dream...

deea spunea...

nu ajung chiar la toate....dar la jumatate din ele tot ajung....
Efortul e mare dar rasplata e pe masura...:X:X:X

Anonim spunea...

Deci,asadar si prin urmare....a fost penala faza cu maica-ta :"Tocmai ma imbracam sa vin acolo" :)) Eram moarte amandoua daca se intampla chestia asta :))
Si Ady...why the fuck was he there in the first place? Cred ca e gelos pe Despot si de-aia a venit ;)) Oricum yo te iubesc >:D< Stii ce-mi pare rau? Ca nici aku nu l-ai pupat/imbratisat pe Despot :D Sper sa te vad la toate concertele nebunoooo!!! >:D<

(>^_^)><(^_^<)

deea spunea...

eram in soc ca ne-a zis ca vorbeste sa avem cu ce ne intoarce....bineee...daca mi se mai intampla asa ceva(Doamne Ajuta!!)..sar pe el :)):)):)):))....intr-un mod mai calm....cred :)):))

Anca G. spunea...

Oricum,eşti o eroina :) te aştept la galaţi :) şi pe blog pe la mine :)) :*

Anonim spunea...

pai...mai noi 3 suntem prea norocoase numai ca eu acum dupa o luna am aflat(de aici de pe post)niste lucruri pe care nu le stiam si tre sa mai vorbim despre organizare...oricum eniaalll...btw deea eu si bogdana ne gandeam daca ne primesti si pe noi sa stam la tine o noapte la resita;;):*:*astept raspuns:D

Trimiteți un comentariu

Hai uimeste-ma....