Atentie!...stai departe!

 Pentru publicarea informatiilor de pe "deealoca.blogspot.com" pe alte site-uri, trebuie precizate sursa şi linkul spre aceasta. Imaginile pot fi preluate doar cu acordul autorului.

marți, 3 iunie 2008

Basul si cu toba mare




"Ma duc sa caut un loc sa ma arunc in cap..."-fraza pe care o zic 24 din 24 de ore si pe care o iubesc foarte mult......de ce?Poate pentru ca imi evidentiaza starea de spirit pe care o am aproape tot timpul si anume acel sentiment de a te arunca din prostie,nebunie sau din placere.
Cand am ascultat pentru prima oara "basul si cu toba mare" eram un pitic blond,care se uita la televizor pentru ca iubea "cutia plina de imagini".Atunci,am dat din greseala,a doua oara,chiar peste VdV si peste videoclipul lor mult mai ciudat pentru mine(la acea varsta) decat primul pe care il vazusem de mii de ori si care il iubeam.
La varsta mea de-atunci nu prea intelesesem despre ce era vorba.....dar in prezent,revenind asupra tuturor videoclipurilor de la Vita,tin sa mentionez ca acesta se poate clasifica drept videoclipul "cel mai sarit de pe fix".
Am realizat ca in momentele in care "basul si cu toba mare" imi rasuna in creier,vreau sa sar,sa zbier,probabil ca i-as si bate pe toti cei care ma enerveaza sau care m-au enervat......asadar,am descoperit cel mai puternic drog pentru mine.....si ma elibereaza si ma face sa ma simt....foarte bine!!

2 aberatii:

Zmonky spunea...

"Am realizat ca in momentele in care "basul si cu toba mare" imi rasuna in creier,vreau sa sar,sa zbier"
Asta e bine,pana in momentul in care iti rasuna in urechi si descoperi ca efectul este oarecum neutralizat de faptul ca simplul rasunet in minte iti provoaca acea stare euforica...

deea spunea...

Da,asa e...sunt complet de acord cu tine...
Mie basul si cu toba mare imi rasuna n creier,adica orice melodie de la VdV este in permanenta in creierul meu!!:D:D

Trimiteți un comentariu

Hai uimeste-ma....