Atentie!...stai departe!

 Pentru publicarea informatiilor de pe "deealoca.blogspot.com" pe alte site-uri, trebuie precizate sursa şi linkul spre aceasta. Imaginile pot fi preluate doar cu acordul autorului.

joi, 26 iunie 2008

Am omis ceva?

foarte adevarat!!!



Imbatata de mirosul micilor de la festivalul berii,indragostita de lumea din jurul meu si innebunita dupa muzica care ma facea sa vibrez in fiecare secunda....asta am fost EU azi,intr-o zi de duminica oarecare pentru unii,extrem de speciala pentru altii.

Acum,obosita,in cadere si fara vlaga,dar cu foarte multe ganduri in cap.Cum ar fi?

In experientele mele unice de viata pe care le am zi de zi in compania unor persoane mai mult sau mai putin placute am descoperit esenta unei discutii....esenta cuvintelor,esenta paharului de vin si esenta tigarii.In pauzele de amuzament,pauze care nu pot lipsii din orice conversatie,am realizat ca am mult mai mult decat mi-as fi inchipuit vreodata....i’ve got a lover(sunt in perioada aceea a vietii mele.....in sfarsit,YES!!),am doi prieteni care se iubesc,se cearta,se impaca..tin unul la altul si nu isi dau seama,am prietene cu care pot sa barfesc,sa beau si sa rad(in principal) si mai am ceva...ceva foarte important....ma am....pe mine.De ce spun asta acum?Oare nu am realizat de la inceput cine sunt,cum sunt si ce vreau de fapt de la viata?Nu,nu am realizat...de-abea acum,in perioada in care fac cele mai mari tampenii,in perioada in care fug de acasa,in care nu gandesc,mi-am dat seama ca EU sunt persoana pe care am cautat-o in tot acest timp.Aveam nevoie de mine,asa cum sunt EU,fara minciuni,ocolisuri,linguseli....fara palavrageala aiurea...doar cuvinte simple care sa ma defineasca,sa ma puna in valoare..cuvinte care sa ma scoata in evidenta pentru ceea ce sunt si,in special,asa cum sunt.

Tot astazi am realizat ca sunt un punct forte in discutiile moarte,sunt un punct care denota veselie si interes,chiar daca aceste doua stari nu exista in conversatia respectiva.....si nu spun asta numai pentru a ma lauda,spun asta pentru ca imi place ceea ce vad,imi place ca m-am redescoperit si ca mi-am descoperit si mai mult lumea din jur.

Ce am sa fac in continuare cu toata aceasta harababura misterioasa si incitanta?Nu am sa o reduc,asta e clar,am sa continui sa joc acest joc,am sa continui sa vorbesc,sa ma invart in acest cerc al prietenilor si sa raman aproape de ei,fie ce-o fi.

Mi-am batut capul atata vreme cu relatiile dintre oameni,cu prostiile pe care le facem noi toti,cu actiunile noastre mai mult sau mai putin aiurea si m-am trezit de-o data la capatul unui drum,in dreptul unui semn pe care scria „unde duc toate aceste idei ale mele?”....lumea nu se schimba de pe o zi pe alta,oricat as incerca EU sau oricine altcineva sa o schimbe,relatiile se mentin sau se prabusesc indiferent de intrebarea mea cheie „de ce?”...si consecintele actiunilor noastre nu vor intrazia sa apara indiferent de pozitia noastra in aceasta lume.

Brusc,mi-am amintit de versul din melodia de mai sus „daca Dumnezeu este un dj si viata este un ring de dans”...eu as reface versul si as da la o parte cuvantul „daca”......Dumnezeu este chiar un Dj si viata e mai mult decat un ring de dans,este un cerc de conversatii absurde sau nu,care pot fi intalnite la orice ora din zi din noapte...viata e un cerc de prieteni,unde daca ai destul de mult noroc esti acceptat....viata este un joc,o ironie..este decizia ta si chiar daca de cele mai multe ori prietenii,vorbaria si toate cele nu iti sunt aproape,ai pe cineva langa tine...te ai pe tine insati,numai ca ai nevoie de momente speciale ca sa te decsoperi......si cu asta,pot intreba daca am omis ceva?

0 aberatii:

Trimiteți un comentariu

Hai uimeste-ma....