Atentie!...stai departe!

 Pentru publicarea informatiilor de pe "deealoca.blogspot.com" pe alte site-uri, trebuie precizate sursa şi linkul spre aceasta. Imaginile pot fi preluate doar cu acordul autorului.

vineri, 13 iunie 2008

Doua victorii in aceeasi seara!!

Marti,10 iunie,m-am decis sa imi bag picioarele in ea de scoala,sa nu ma mai intereseze nimic(oricum era penultima zi),sa ard gazul de pomana pe acolo si apoi sa ma car spre Piata Constitutiei.
Nu am fost niciodata o fana infocata a fotbalului,de fapt imi placea numai atunci cand jucam in curtea scolii si ma juleam toata sau cand ma tavaleam in zapada,iarna, dupa minge...insa,de data asta am hotarat ca euro 2008 e destul de important si merita intereseul meu,asa ca m-am gandit sa fac progrese sa imi iau colegele si sa mergem in Pta.Constitutiei de la ora 7 sa prindem cat mai multe beri si cat mai multe goluri la meciul dintre Spania si Rusia.
Timp de o ora si ceva,am aclamat mult si tare pentru Spania,am baut,am mancat si totul a fost perfect.In jur de 8:30 m-am intalnit cu Maria si cu Zmonky si am decis sa mergem aproape de scena special amenajata pentru concertele dintre meciuri.....pentru ca.......NORMAL,canta Vita de Vie(principalul motiv pentru care am fost acolo).
M-am simtit extrem de entuziasmata atat pentru ca Spania castigase meciul cu 4 la 1 dar si pentru faptul ca VdV era din nou in fata mea si...Despot imi facuse iarasi cu mana :X:X:X
Sa vorbesc si despre partea negativa a serii si anume,lumea foarte proasta care era in piata pentru concert..mai precis:
-un cocalar jegos in dreapta lu' Zmonky care aclama ca dobitocu'(numai D-zeu stie cat m-am abtinut sa nu ii zic ceva "de bine" dar m-am gandit si la faptul ca nu am sa mai ajung vie acasa dupa eveniment)
-o tipa langa mine care a fumat tigara dupa tigara si nu s-a miscat din loc pentru nimic in lume(si totusi....era Vita :O:O:O)
-o idioata blonda,situata la cativa cm de mine si de Zmonky care habar-n-avea un vers de la Vita....nici macar o virgula din melodii si care zbiera ca dobitoaca de numai puteam sa-l auzim pe Despot cantand.
Am avut suficente subiecte de discutie cu Zmonky dupa ce ne-am carat de la concert si ne-am mai plimbat ceva vreme pe strazile jegoase ale Bucurestiului.
Lasand la o parte,tipetele mamei care au fost "binevenite" si de aceasta data pentru ca nu am ajuns acasa cand trebuia(de' nu i-am spus de concert.....din nou) si lumea cam aiurea de acolo,totul a fost foarte foarte foarte misto.....mai precis,de zbantuit m-am zbantuit,de urlat am urlat si nici nu m-am enervat la meci....
In concluzie pot sa marturisesc ca am avut parte de doua victorii in aceeasi seara:
-Spania-Rusia:4-1
-Vita de Vie(sensul vietii mele).....45 de minute de cantat si topait

0 aberatii:

Trimiteți un comentariu

Hai uimeste-ma....