Atentie!...stai departe!

 Pentru publicarea informatiilor de pe "deealoca.blogspot.com" pe alte site-uri, trebuie precizate sursa şi linkul spre aceasta. Imaginile pot fi preluate doar cu acordul autorului.

sâmbătă, 21 iunie 2008

Ce se intampla in 32.....


Merg zilnic pe strada ca orice om normal....bine,rectific,eu merg pe strada in lumea mea..adica cu muzica bubuindu-mi in urechi 24 din 24 de ore pentru ca altfel nu pot.Dar,iata ce mi s-a intamplat intr-o zi in care nenorocita de baterie de la mp3,s-a terminat si a trebuit sa ma conformez si sa circul prin acest mare oras auzind tot ceea ce se intampla in jurul meu.
M-am trezit intr-o dimineata in tramvaiul 32(mai precis..singurul mijloc de transport care ma conecteaza cu centrul Bucurestiului),fara muzica,nici macar cu o revista buna de citit in mana;pur si simplu singura si nevoita sa suport calatoria lunga cu "aceasta caruta".
Merg linistita pana la a 3-a statie,de acolo se urca un boschetar care incepe sa cerseasca si sa ma scoata din minti.Incep sa numar stalpii de pe strada pana la prima statie,unde boschetarul coboara,trist pentru ca nu a gasit nici un fraier care sa ii alimenteze si lui nevoia de alcool si tutun.Am crezut ca am scapat si ca asta fusese singura experienta nasola in ziua aceea din nenorocitul de tramvai 32.Nu,la urmatoarea statie urca vre-o 4 specimene ciori care incep sa se certe,sa se injure si sa se alerge prin tramvai....bineinteles ca nimeni nu avea curajul sa le zica nimic.Ma uit in jurul meu la populatia de langa mine si astept o reactie de la cineva......nimic.Ma ridic de pe scaun si ma duc in capatul celalalt al tramvaiului,muscandu-mi limba sa nu le zic ceva de "bine" alora ca sa nu o incurc.
Ma linistesc si incep sa zambesc,observand ca mai am 2 statii pana la destinatie....dar zambetul mi se sterge de pe fata,in momentul in care la penultima statie urca doi manelisti cu telefoanele lor cumparate din obor si cu "minunata" manea data la maxim.
Ma asez din nou pe scaun,simt cum mi se face rau si cum am nevoie de ceva tare de baut(sau de un pistol sa ii impusc pe aia doi).Unul din ei vine la mine si imi afiseaza un zambet talamb.Ma ridic si ii spun politicos "da-te ca vreau sa cobor".....eeee,pana aici mi-a fost....tipul ma ia de mana si ma intreaba "unde pleci papusa?"....in gandul meu: "papusa e mata!!!".Ii dau mana la o parte si cobor....bineinteles si ei dupa mine.Continui sa merg pe strada cu cei doi ratati in spatele meu care strigau dupa mine ca idiotii,le tot zic sa taca si sa faca pasi,ei tot continua sa ma strige in toate felurile si sa imi dedice melodiile acelea care polueaza aerul.
Dupa vre-o 10 minute de mers pe strada,scap de idioti si ii multumesc lui Dumnezeu ca am scapat cu viata.
Din aceasta experienta rezulta:
1.Am sa circul de acum inainte cu cate 2 baterii de rezerva la mine ca sa fiu sigura ca numai imi ramane mp3-ul in pana.
2.Nu am sa ma mai imbrac in fusta cand circul cu tramvaiul 32.
3.Am sa incerc sa merg pe jos 6 statii ca sa numai iau acest tramvai jegos.
4.O sa continui sa increc in fiecare zi sa numai comentez la specimenele existente in Bucuresti.

Sfat: cine are masina sa nu plece nicaieri fara ea,mai bine injuri pe la stopuri decat sa circuli cu autobuzele si tramvaiele.Cine este nevoit sa circule cu "asa ceva" sa fie convins ca are niste nervi tari si un vocabular "variat" ca sa poata face fata!!

2 aberatii:

Anonim spunea...

Adevarat....da' asta nu-i nik :>

deea spunea...

ma,poe,tot e ceva....adica a fost groaznic....nu pot sa cred ca am ramas fara baterie la mp3....acum,nu mi se mai intampla lucrul asta...mi-am luat masuri de precautie!!

Trimiteți un comentariu

Hai uimeste-ma....