Atentie!...stai departe!

 Pentru publicarea informatiilor de pe "deealoca.blogspot.com" pe alte site-uri, trebuie precizate sursa şi linkul spre aceasta. Imaginile pot fi preluate doar cu acordul autorului.

miercuri, 18 iunie 2008

In afara Bucurestiului....


De ce in afara Bucurestiului?Pentru ca acolo imi place sa fiu 24 din 24 de ore daca s-ar putea.Ma regasesc oriunde:in tren,in autocar,pe autostrada,in alt oras....oriunde ma pot simtii bine,in afara de acest oras pe care pe zi ce trece il urasc din ce in ce mai mult.De ce?Foarte simplu...
-am locuit 15 ani in acelasi loc,in acelasi cartier,in acelasi apartament,cu aceleasi persoane
-ultimii 5 ani din viata mi i-am petrecut alergand de boschetarii de pe strazi
-in ultimul timp dau numai peste persoane cunoscute si enervante in cele mai nefavorabile locuri si in cele mai nepotrivite momente
-in fiecare zi respir aerul poluat si ma sufoc din cauza prafului din acest oras
-m-am saturat sa injur in fiecare secunda a vietii mele,fiecare persoana care se ia de mine pe nenorocitele astea de strazi...
...................si as putea continua in ritmul asta pana a doua zi de dimineata,pentru ca lista mea de lucruri insuportabile care se gasesc in acest oras,este lunga......

In schimb pot merge linistita pe autostrazi sau pe strazile altor orase minunate,pot socializa cu oamenii de treaba din trenuri sau din autocare si pot respira linistita alt aer,care ar mai putea sa-mi salveze plamanii!!
Pe scurt,nu sunt o persoana care isi iubeste orasul si nici oamenii din el,nu sunt genul care sa se mandreasca cu faptul ca s-a nascut in Bucuresti.......sunt genul de persoana care vrea sa se care cat mai repede de aici,si presupun ca nu sunt singura!!

0 aberatii:

Trimiteți un comentariu

Hai uimeste-ma....