Atentie!...stai departe!

 Pentru publicarea informatiilor de pe "deealoca.blogspot.com" pe alte site-uri, trebuie precizate sursa şi linkul spre aceasta. Imaginile pot fi preluate doar cu acordul autorului.

miercuri, 4 iunie 2008

Nu ma pot abtine....

Am avut un soc in cursul zilei de marti cand am aflat cata dobitocime exista pe acest Pamant,mai precis cati profesori dobitoci exista....
Nu tin sa evidentiez neaparat ideea ca nu inghit profii....mai precis,nu inghit profii din liceul meu,insa situatiile in care aceste persoane sunt capabile de a te pune cateodata,ma lasa pur si simplu...masca.
Intr-o marti,ora de istorie,materia pe care eu o iubesc si cu care ma inteleg foarte bine,a inceput asa cum se astepta toata lumea mai putin eu,care nu am binevoit sa mai trec pe la scoala in ultimele zile....de lene.
Profu a trantit catalogul si mai apoi i-a trantit in el un 2 lu' Zmonky cre era la fel de paralela cu materia ca si mine...asadar 2-ul a fost foarte aproape de mine in acea zi.
M-am abtinut toata ora sa nu il intreb "frumos" ce dracu' are cu noi si de ce dintr-o data se comporta asa,insa m-am gandit ca nu e momentul,mai bine tac si inghit.
"Specimenul" a iesit din clasa intr-un final si m-a lasat injurand in banca,avand in vedere ca ora urmatoare ne-a promis un test din toata materia si o "medie neincheiata daca nu veniti la test".
Nu imi amintesc foarte bine pauza dupa ora de istorie,stiu doar ca tremuram de nervi si ca din dobitoc si cretin nu l-am scos pe acest specimen.
Poate ca nu aveam motive sa fiu nervoasa,zmonky in schimb avea toate motivele,insa m-am saturat de atata prostie si de atata bataie de joc la adresa mea si a colegilor mei(care se mai simt).Chiar daca nu rabufnesc de fata cu dobitocii din acest liceu,rabufnesc in pauze si rau de tot....de ce?Pentru ca nu ma pot abtine si cand vine vorba de situatii absurde si tampite,nu vreau sa ma mai abtin!!

1 aberatii:

Zmonky spunea...

mie mi-a dat 2 da' tot tu esti nervoasa:))

Trimiteți un comentariu

Hai uimeste-ma....