Atentie!...stai departe!

 Pentru publicarea informatiilor de pe "deealoca.blogspot.com" pe alte site-uri, trebuie precizate sursa şi linkul spre aceasta. Imaginile pot fi preluate doar cu acordul autorului.

miercuri, 25 iunie 2008

Cronicile din Narnia-Printul Caspian


Pentru ca romanul este foarte ocupat si nu are timp sa plece in concediu....iata ca zilele astea s-a dovedit faptul ca soarele si canicula au venit peste roman,ca sa ii ofere o mica vacanta infioratoare.
Ce am facut eu in aceste zile?In afara de faptul ca m-am plictisit groanzic si am batut orasul in lung si in lat la 40 de grade celsius,am mai facut ce stiu eu mai bine,si anume am mai piratat cate ceva de pe mult prea iubitul Odc.
Nu ma intelegi gresit,nu piratez toata ziua buna ziua,numai ca este atata monotonie in jurul meu incat simt ca innebunesc.
In seara asta am vizionat (proaspat descarcat si proaspat aparut si pe ecranele din Romania) Cronicile din Narnia partea a 2-a,si anume Printul Caspian.
Daca nu va suna cuoscut...prima parte a acestui film a aparut anul trecut sau acum 2 ani si a facut senzatie(cel putin asta am sesizat eu) si cum tot ce se vinde bine trebuie sa continue pana la nesfarsit cand lumea incepe sa se plictiseasca,s-a facut si a doua parte in care lucrurile sunt asemanatoare cu prima pelicula.
Subiectul este simplu si anume 4 copii orfani care nimeresc intrt-un tinut magic si afla ca trebuie sa il salveze pentru ca ei sunt regii si reginele acelui tinut.Asta s-a intamplat in prima parte.In ce-a de-a doua copiii revin si se unesc cu acest print renegat de familia sa si decid sa salveze,din nou,tinutul magic.
Cu toate ca este un film 90% facut prin intermediul calculatoarelor de ultima generatie,in mine trezeste un sentiment de aventura mai dens si mai puternic.
Tin sa mentionez ca filmul nu este atat de genial si nu are nimic in special,dar daca ati vazut prima parte merita si a doua....si daca aveti chef de ceva care sa va reaminteasca de copilarie,de aventura,de prieteni,chiar si de dusmani......nu piratati filmul de pe internet,mai bine simtiti energia eroilor in sala de cinematograf!!

0 aberatii:

Trimiteți un comentariu

Hai uimeste-ma....