Atentie!...stai departe!

 Pentru publicarea informatiilor de pe "deealoca.blogspot.com" pe alte site-uri, trebuie precizate sursa şi linkul spre aceasta. Imaginile pot fi preluate doar cu acordul autorului.

duminică, 22 iunie 2008

Sfarsit grandios..din toate punctele de vedere!!


Iata ca s-au terminat si concertele VdV din Bucuresti.Astazi am asistat cu o oarecare tristete in suflet la ultimul concert din Pta.Constitutiei si ii multumesc Lui D-zeu ca totul a iesit aproape perfect.De ce zic aproape perfect?Ei bine,pentru ca la inceputul zilei de azi,lucrurile nu stateau chiar bine.
M-am trezit la ora 7:15 ca sa ma deplasez pana la binecuvantatul Mec sa imi beau cafeaua....( de' m-am trezit cu fitze si nu puteam sa o beau acasa).Am ajuns din racoarea de la mec,la tropice,la mine acasa unde simteam cum incep sa ma topesc.
Dupa ore de pierdut vremea,am plecat spre Constitutiei pe la 7 si mi-am baut berile la o masa alaturi de cateva persoane(la inceput,cateva...pe parcurs incepusera sa se inmulteasca).M-am mutat in fata scenei pe la 8 si ceva si mi-am gasit "tovarasele de concerte Vita" cu care am vorbit si am tot topait.Lumea a fost mult mai tare de data asta(soc :O:O:O)...s-a facut chiar si pogo si a cazut si gardul (noroc ca sunt obisnuita cu aceste expereinte si am rezistat fara nici o problema).
Ce a fost cel mai plaiptant?Pai,la sfarsitul concertului m-am tot fatait cu fetele ca sa ajungem sa facem poza cu Despot...am incercat sa intram prin fata,prin stanga,prin dreapta.....nimic.Ne-am dat batute?Nici gand.De intrat,tot am intrat si o data cu noi si toti paznicii sa ne dea afara...(da' numai dupa noi se tineau...:O:O:O:O).Am ajuns la Andreea si la Despot intr-un final,am vorbit-pe scurt- si am facut si poza.Gata,eram incantate,multumite,fericite....eu putin si ametita,dar tec peste acest detaliu.
Am mers pe strada cu "sunetu mai tare" si ne-am despartit cu "ne vedem sa luam bilete".....bilete la tren,pentru Targoviste......(YES,AM CU CINE SA MERG!)
M-am mai fatait pana pe la 10 si ceva si am plecat bine acompaniata.
Am ajuns acasa cu un nenorocit de tramvai 32 full si fredonand "praf de stele" pana in fata geamului meu.
Exceptand toate momentele nasoale din ziua de azi de care am avut parte,totul s-a incheiat cu un sfarsit grandios,cu un ultim concert VdV in Bucuresti(pana in toamna :P:P:P),cu multe aventuri prin care am trecut la final de concert si cu inca o poza cu Despot(cu alt look).....asadar,pana vineri cand am sa ma fac cunoscuta la Targoviste imi mentin ideea de sfarsit grandios...din toate punctele de vedere!!

3 aberatii:

Anonim spunea...

atata pot sa te invidiez ca stai in Bucuresti si poti sa mergi la concerte... astia vin pe la noi din an in pasti :-J anu asta nici nu mai vin din cate am vazut ce concerte au. apropo, tu citesti blog-u meu zilnic? :)) ca aproape la toate posturile primu comment ii de la tine :P tind sa cred ca ai fi o fana a blog-ului meu :)) kidding :* take care surioara VdV

deea spunea...

da mah,nasol ca in Arad VdV canta foarte rar...din punctul asta de vedere e bine in Bucuresti.
Da,chiar sunt o fana a blog-ului tau,imi plac foarte mult ideile tale,de-aia iti si las comm-uri atat de des....foarte tareee..:*:*

Anonim spunea...

Ba deci fix knd e mai marfa,fix atunci rasare comunismul! X( X( X( X(
Stii ca ma oftic :)) Macar tie ti-a iesit ceva din afacerea asta :D

Trimiteți un comentariu

Hai uimeste-ma....