Atentie!...stai departe!

 Pentru publicarea informatiilor de pe "deealoca.blogspot.com" pe alte site-uri, trebuie precizate sursa şi linkul spre aceasta. Imaginile pot fi preluate doar cu acordul autorului.

joi, 12 iunie 2008

Totul despre sex!


Fana infocata a serialului "Sex and the city" difuzat intre 1998-2004 si vizionat de mine intr-o luna a anului 2008....am decis sa merg sa vad si filmul proaspat aparut si pe ecranele din Romania.
Nu m-am gandit nici o secunda ca va fi atat de multa lume care va dorii sa vada acest film,insa coada imensa de la caseria de bilete m-a lasat masca.
Am avut noroc datorita "capacitatii" mele de a intra in fata altora la cozi,si asa am procedat atat la bilete cat si la popcorn si cola.
La ora 6,sala era plina si mie nu imi venea sa cred..lumea parea destul de nerabdatoare la fel si eu...iar in momentul in care a inceput filmul nu m-am mai putut misca din scaunul comfortabil.
Am urmarit cu foarte mare atentie continuarea serialului de succes si tin sa imi astern impresiile placute si neplacute in legatura cu acesta:

Mi-a placut:
-faptul ca au fost aceiasi actori si au jucat personajele cu acelasi caracter ca cel din serial.
-peisajul si locuintele din New York,Hollywood,pe unde s-a filmat
-momentul in care Carrie(personajul principal) i-a dat cu florile in cap lui Mr.Big(iubitul acesteia de 10 ani) in ziua nuntii.
-Charlotte,cea mai sensibila dintre cele 4 prietene care a zbierat in film cat pentru toate cele 6 sezoane ale serialului.
-noul look a lui Carrie,si anume parul ciocolatiu.

Nu mi-a placut:
-vestimentatia a lasat de dorit,Pat Field(creatoarea de moda) a dat gres de data asta,ca prin minune..avand in vedere ca pe parcursul serialului s-a descurcat excelent.
-intamplarile celor 4 se bazau numai pe mariaj.
-tehnologia mult prea moderna si inutila.
-partea in care personajul Carrie Bradshaw suferea inutil si devenise enervanta.
-sfarsitul.....care a fost surprinzator,avand in vedere ca aceste femei erau puternice si nu iertau barbatii usor,de data asta toata partea cu "te iert" s-a intamplat mult prea repede.

Cu toate ca revenirea "fetelor care au puterea" a fost destul de tarzie,lucrurile puteau iesii mult mai bine decat atat,si astfel fanii puteau fi pe deplin multumiti.
Lasand la o parte,opinia mea,pot sa sugerez vizionarea acestui film,intr-o zi calduroasa cand vrei sa te baricadezi intr-un cinematograf si intr-o zi in care esti cu adevart fericit!!

0 aberatii:

Trimiteți un comentariu

Hai uimeste-ma....