Atentie!...stai departe!

 Pentru publicarea informatiilor de pe "deealoca.blogspot.com" pe alte site-uri, trebuie precizate sursa şi linkul spre aceasta. Imaginile pot fi preluate doar cu acordul autorului.

vineri, 6 iunie 2008

Din nou cu „la multi ani” in....Suburbia!!


praf de stele si capul meu blond care nu putea sta locului =)) =))


Dupa ce i-am cantat lui Adrian pe 21 martie „la multi ani” in Suburbia,iata ca in noaptea de 5 spre 6 iunie i-am urat la multi ani si Andreei,cea mai tare persoana,impresara,pe care am cunoscut-o vreodata.

Cum a fost in Suburbia pentru mine?Pai,am ajuns pe acolo in jur de ora 8 si m-am asezat fara nici o grija la masa rezervata pentru Vita de Vie.Planuiam de la inceput sa nu ma misc de acolo,crezand ca nu o sa fie nici o problema...insa planurile mele s-au dat peste cap atunci cand la masa au inceput sa se adune mai mult de 10 persoane.Dupa ce a venit Despot si ne-a salutat,a avut speranta ca masa se va elibera pe masura ce vine toata trupa...insa nu a fost asa,si ei s-au inghesuit la o masa de 2/2 langa bar.....m-am simti destul de nasol la faza asta,avand in vedere ca ideea de a sta la masa acceea a fost a mea.

Am ajuns in fata scenei in momentul in care au inceput sa incinga atmosfera picii de la X-Pload,mult mai tari de data asta.

Pe la 10 si ceva a inceput Vita :X:X.....cum am supravietuit?Cu greu bineinteles,avand in vedere ca nu ma mai puteam oprii din topait si din dat din cap....de’, la VdV sunt complet hipnotizata.Am avut noroc cu banca din fata mea pe care m-am mai asezat din cand in cand,pentru ca simteam cum picioarele si gatul or sa mi se rupa.

Dupa ce momentul de hipnoza s-a terminat,am iesit cu greu din imbulzeala de lume si am ajuns alaturi de Miruna la Andreea,caruia i-am urat la multi ani si am imbratisat-o(practic,am sarit pe ea.....ii promisesem oricum).

Cu toate ca petrecerea continua,eu a trebuit sa ma car alaturi de Zmonky si Adina(da,am dormit in gara....si ce mah?).

Am ajuns acasa in jur de ora 1 si mama a tipat,(bineinteles...) cam atat cat era nevoie in seara accea,ca sa se simta ea bine.

Concluzii:

-inca ma mai simt nasol ca m-am asezat la masa celor de la Vita(totusi nu m-am gandit ca o sa se stranga atata lume pe langa mine)

-inca mai rad cand imi amintesc cum ma asezam pe banca in timpul concertului si Despot pe scaun si ne uitam unu la altu ceva de genu „e greu,e greu” =)) =))

-m-am bucurat ca am ajuns la Andreea si ca am imbratisat-o......a fost cea mai calduroasa imbratisare pe care am simtit-o vreodata :X:X:X

-regret ca nu am putut sa mai stau in Suburbia,sa mai petrec putin....lasa ca mai fug eu de acasa si am sa stau toata noaptea.

-apreciez tipetele mamei mai slabe de data asta(wow :O:O:O)

-o sa mai am nevoie de 3 zile pana am sa imi pot misca gatul normal si pana o sa imi treaca greata de la bautura.

Cea mai importanta concluzie:

NUMAR ZILELE,MINUTELE,SECUNDELE PANA CAND AM SA FUG LA TARGOVISTE..SA MA FAC CUNOSCUTA SI ACOLO PENTRU TAMPENIILE PE CARE LE FAC PENTRU VITA DE VIE!!(merita,credeti-ma pe cuvant)

2 aberatii:

Anonim spunea...

hehe ;)) vad ca ai mai fost la un concert VDV :D si cat despre ce ai scris la mine pe blog referitor la asemanarile dintre o umbrela si un barbat :)) cred ca ii prima data in viata mea cand am atata dreptate :D

Zmonky spunea...

ai dormit in gara :)
ma doare

Trimiteți un comentariu

Hai uimeste-ma....