Atentie!...stai departe!

 Pentru publicarea informatiilor de pe "deealoca.blogspot.com" pe alte site-uri, trebuie precizate sursa şi linkul spre aceasta. Imaginile pot fi preluate doar cu acordul autorului.

joi, 26 iunie 2008

Printre carti.....

Am fost intotdeauna in cautare de comori....acele comori bine ascunse pe rafturile unei biblioteci sau unei librarii.Am avut si foarte multe pauze ce e drept,insa am stiut tot timpul unde trebuie sa caut si ce sa caut.Insa,in ziua in care m-am gandit ca trebuie sa desfintez mall-ul Platza din cauza lucrurilor inutile si prost amenajate,am mai aflat ca trebuie sa desfintez si libraria din Platza,lucru pe care nu vroiam sa-l fac....prea curand.
Plimbandu-ma de plictiseala printre miile de rafturi ale unei librarii,am ajuns de la cartile si revistele care ma caracterizeaza intr-un raion unde nimic numai era...eu.Adica,nimic din tot ceea ce vedeam nu ma mai inspira si nu ma mai atragea...si totusi era raionul potrivit,erau rafturile unde adesea gaseam carti care ofereau alta perspectiva asupra vietii,relatiilor dintre oameni si gandirii acestora.
Ce am gasit in schimb acolo?Am gasit titluri care m-au speriat,m-au socat si m-au lasat fara glas.Am crezut ca acele carti sunt doar mituri,legende,pe care femeile le povesteau prietenelor ca sa reuseasca sa se simta mai bine...dar nu,erau reale.Lecturile gen "ajuta-te singur" existau si erau pretutindeni.
Am riscat si am cotrobait printre cele mai ciudate titluri "e cineva acolo" , "Nu stiu cum reusesc", "femeia invizibila" si multe altele pe care numai vreau sa mi le amintesc acum.
Oare,intr-adevar acest raion al cartilor "ajuta-te singur" care a aparut din ce in ce mai mult este atat de spectaculos?Oamenii din ziua de azi nu se mai pot gandii singuri la probleme lor si nu le mai pot rezolva?Chiar au nevoie de mii de pagini cu sfaturi alese de acei scriitori care au suferit atat de mult incat au decis ca au posibilitatea de a le inbunatatii viata altora?
Unde imi mai pot gasii cartile care imi deschid mintea daca librariile incep sa fie asaltate de "rafturi ajutatoare"?
Nu ma pot regasii printre acele carti si nici nu vreau;nu ma pot baricada in spatele unor randuri care ma sfatuiesc sa nu ma mai intalnesc cu nimeni niciodata pentru ca voi avea si mai mult de suferit.
Ce prefer acum?Prefer sa imi recitesc cartile mai vechi,sa desfintez "raionul suferinta" din viata mea,sa ma prefac ca nu a existat niciodata....si pentru acele persoane care vor sa sufere in continuare,sa isi gaseasca pe cineva care sa le inteleaga,dar sa nu poposeasca in "raionul groazei" pentru ca nu vor mai avea scapare!!

Cu toate astea,nu ma impacientez..pentru ca ma voi regasii intotdeauna printre carti,oricate rafturi ciudate vor mai aparea!!

0 aberatii:

Trimiteți un comentariu

Hai uimeste-ma....